hoelang na seks bevallen ?

Discussie in 'De bevalling' gestart door beautifullbabie, 7 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenne

Lenne Actief lid

16 mei 2011
    218
    0
    16
    Hier waren een uur na de seks mijn vliezen gebroken, maar of dat nou met elkaar te maken heeft gehad.. :p Nee hoor, volgens mij gaat dat niet op. Het werkt alleen om weeen op te wekken toch?

2. beautifullbabie

15 feb 2012
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kreeg 10 min na seks harde buiken en krampen ben uur dr na naar ziekenhuis gegaan en had 4 cm ontsluiting! Ben 3 dagen geleden dus bevallen van me zoon :) met 38 weken!

3. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Bij mij heeft t ook nog niet gewerkt :(

4. giraf

giraf Niet meer actief

43 weken later :) :D

EmyL vindt dit leuk.
  5. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Zondagavond gevreeën, maandagochtend krampen en verliezen van de slijmprop. Hele dag gerommeld, 's nachts veel en flinke weeën en woensdagmiddag uiteindelijk geboren. Een lange bevalling dus, maar denk dat het vrijen wel geholpen heeft!

6. Dootjuh86

Dootjuh86 Lid

19 mei 2012
    95
    0
    0
    ass. Manager/klant adviseur
    In het mooie Drenthe
    Hahaha Geweldig.. :D

7. Yelice

Yelice Niet meer actief

Bij de eerste donderdag sex vrijdag geboren.
    Bij me 2de begonnen de weeen 2 uur later en hij was ook binnen 2 uur geboren na de eerste wee.
    Bij me jongste in de avond sex gehad en de ochtend begon om 6 uur de weeen..... hier werkt het dus :)

8. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Hier gewerkt terwijl het nog niet echt de bedoeling was met 35w.
    3u na de seks weeën gekregen en water gebroken, het begin van een veel te vroeg en lange bevalling. 17uur laten was ons zoontje geboren. Ik vrees dat ik de volgende zwangerschap geen seks meer durf te hebben haha.

9. klein hummeltje

klein hummeltje Bekend lid

10 okt 2010
    528
    0
    0
    Brabant

10. beautifullbabie

15 feb 2012
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wel leuk om dit terug te zien dat ik deze topic geopend heb , nu heb ik me mooie zoon op me buik indrplaats van in hahaha

11. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Hier 's ochtends sex gehad en 's avonds een dochtertje in mijn armen. Maar of t daar door kwam..

12. mar9

mar9 Actief lid

28 okt 2011
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maakt dat veel uit? In principe weet je baarmoeder niet of dat sperma er vlak voor of vlak na het breken van de vliezen in gekomen is, dezelfde bacteriën zitten er in toch! Maar is idd niks mis met sex hebben voor het breken van de vliezen dacht ik!

13. mar9

mar9 Actief lid

28 okt 2011
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geweldig, gefeliciteerd!! Geniet er van! Enneh, hoe lang na de seks kwam de bevalling op gang?;)

14. evita26

evita26 Bekend lid

5 nov 2011
    551
    0
    16
    Vrouw
    ben huis moeder op dit moment
    zuid holland
    hiero deed t ook bar weinig hoor
    kreeg wel ontzettende pijnlijke voorweeen en regelmatig ma na 3 uur stopt t weer
    dus hiero werkte t nie

15. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Een maand of misschien zelfs wel 6 weken:D

16. Libra1

Libra1 Bekend lid

2 dec 2011
    531
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier begonnen na de seks vrijwel meteen de weeen. Was even naar het toilet gegaan etc, weer terug in bed, en heb niet meer geslapen ;)
    7,5 uur later was mn zoontje er :) Was 39+2 ver.

Het heeft denk ik wel een "zetje" gegeven. Maar we hadden sowieso nog 2 a 3x per week seks. Dus of het echt heeft geholpen? Het is wel frapant dat het echt meteen begon daarna!

17. Vanillajaguar

23 nov 2011
    41
    0
    0
    pff hier een beetje bang voor sex.. 2 weken geleden een groot bloedbad, en afgelopen zondag pijnlijke voorweeen. dus de lol is er wel ff vanaf.

18. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    ik was wel overtijd 1 uur na de sex kwamen er pijnloze weeën beetje ongi krampen die nacht is het niet door gezet
    daarna nog een keer en weer 1 uur na die tijd pijnloze weeën met betere regelmaat en een aantal uren later onze dochter in onze armen
    (ik had pas pijnlijke weeën na 5 cm en na het breken van de vliezen, de weeën hielden continu op in zh)

Deel Deze Pagina