Dag dames, Een beetje een vies vraagje, maar ik heb tijdens mijn vruchtbare momenten en paar dagen daarvoor flink geklusd8) en nu had ik gister ineens heel veel witte vloed (ieelll) Nu is mijn vraagje: als je net bent bevrucht heb je dat dan ook? Ik kan vanaf de 6e gaan testen... alvast bedankt voor een reactie!
Nou wat leuk! zullen we elkaar beetje steunen/tips geven? Zit nog niet zo lang op dit forum maar zag dat je `vriendjes` kunt worden en elkaar priveberichten kunt sturen. Nou hopelijk reageren er meer dames op mijn berichtje en horen we dat het WEL met een bevruchting te maken heeft!
hey, hoe weten jullie dat jullie toen je ei hebben gehad?? ik denk eigenlijk eerder dat die witte vloed je eisprong was....
Ja maar de eisprong heb ik dinsdag en woensdag al gehad (gezien op de ovutesten) en vrijdag (gister dus) heb ik dat waterige spul heel veel en dit heb ik normaal gesproken nooit. Dus vandaar mijn (vieze) vraagje...
ja maar dan klopt het toch......je ei spring dan 24 tot 48 later als je posi ovu test hebt! dus het is echt je eisprong geweest meid!!! hopelijk heb je hem goed benut...
Witte vloed komt niet van de ei-sprong! Rond je ei-sprong heb je juist kleurloze slijm en niet wit... Ik krijg witte afscheiding ongeveer een week voor ik ongesteld word...
Het doorzichtje uitgerekte slijm is volgens mij dat je vruchtbaar ben. En dan witte vloed is, of je wordt ongesteld of het is niet bevrucht nu.....
Het kan een zwangerschapssymptoon zijn maar.....ik heb dit ook vaak en ben echt nog nooit zwanger geweest!
Het is ook een beetje speculeren he! Alles is bijna te regelen in het leven, maar het menselijk lichaam helaas niet. Misschien ook maar goed ook. We hebben 2 dagen voor mijn ovu geklusd en 3 dagen erna...pffffff voor mij even een weekje rust in de `tent` hahah...Nou hopelijk is het raak! Dan heb ik denk ik vandaag mijn innesteldag gehad. Wat zal dit een langeeee week worden!
Wij zijn een tijdje bezig geweest om zwanger te raken van onze 2e.Dus op de hoogte van mijn cyclus. Toen wij hadden geklust tijdens mijn ei kwam er weinig sprema terug. Pas na een dag of 4 kwam alles er ineens uit. Daarna bleek dus dat ik die ronde zwanger ben geraakt. Al die andere rondes had ik het niet.
witte vloed krijg je na je ei. Dan droogt het vruchtbare slijm op. Ik denk dat het bij jullie een combi van sperma en opdrogend slijm is. Ik heb eens een onderzoek erover gelezen maar aan je vloed kan je helaas niet aflezen of je zwanger bent of niet. Na je eisprong sluit je baarmoedermond zich onder invloed van progestron en oestrogeen en dat zorgt voor de vloed. Dit gebeurt of je nu wel zwanger bent of niet. Enige verschil is dat als je zwanger bent je 14 dagen na je eisprong nog steeds progestron aan blijft maken terwijl als je niet zwanger bent de hoeveelheid progestron drastisch zakt en je dus en je dus ongesteld wordt. Ik had wel iets meer last van afscheiding maar dat was pas na mijn positieve test.
Ik heb na mn eitje altijd veel witvloed, nog nooit zwanger geweest en zit in mn 15e maand klussen... Hopelijk betekent het voor jou wel iets goeds.
hmm ik heb het echt alleen met mijn ei sprong..eigenlijk tegelijk! en nee het is zeker geen sperma hoor.
Dankje debby voor je goede uitleg Ja het is zoals ik al eerder zei gewoon wat speculeren. Als je iets zo graag wilt en je ziet een verandering aan je lichaam dan hoop je gewoon dat het iets met de bevruchting te maken heeft. De voorgaande maanden hebben we steeds geklusd als we zin hadden en met de gedachte `we zien het wel` dit is 5 maand terug. Dus deze maand ovu testen besteld en toch maar gepland wat klussen. Heb vannacht zo`n mooie droom gehad! Dat ik ging bevallen en daarna een prachtige dochter in handen kreeg en gewoon het hele gebeuren wat 1 grote roze wolk...pfff kan niet wachten! Ik weet ook wel dat het niet alleen maar zonneschijn is en het eerste jaar erg zwaar (weinig nachtrust etc.) maar wat krijg je er allemaal voor terug! die droon voelde zo echt met de bijbehorende emoties. Ik heb volgens mij wat traantjes gelaten tijdens het dromen toen de baby ter wereld kwam. Zo realistisch! Heel bizar! Ik ben zelf wat huiverig voor de bevalling en toen ik wakker werd dacht ik direct; het komt wel goed en ik hoef er niet zo bang voor te zijn. Misschien een boodschap van boven? Wie zal het zeggen...
Ik heb geen idee wat het is maar mijn ei had ik de 23ste want die voel ik heel duidelijk... Tis zeker geen sperma wat terugkomt.. Voor mijn ongesteldheid heb ik het nooit eerder gehad dus tis voor mijn helemaal nieuw. Ik wacht het wel af of het raak is... We hebben idd de 23ste wel geklust en ook de dagen ervoor en erna ook om de dag.. @Iris... geen idee hoe we vrienden worden maar nodig me maar uit als je wil...kunnen we elkaar op de hoogte houden...