Grrrrrr, me even zielig voelen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door catje1981, 4 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Ik weet dat ik nog niks te klagen heb omdat ik nog maar 7 maand bezig ben, of misschien 8 inmiddels. Maar we laten de natuur nog op zijn beloop.
    Maar gister, 4 dagen voor mijn NOD toch weer die rode duivels :(
    En ik had juist over deze maand een goed gevoel, rond mijn vruchtbare dagen goed geklust en er om heen ook ons best gedaan.
    Ik was/ ben echt misselijk, veel plassen, steekjes in mijn buik en in mijn lies, moe, dingen niet meer lusten en juist zin hebben in andere dingen. En ik voelde me echt zwanger. Voelde bij wijze van spreken het kindje al in mij groeien.
    Maar gister dus een paar druppels verloren en nu is het gewoon door gebroken zoals het lijkt.

Ik baal zo verschrikkelijk van mijn lijf die me weer voor de gek heeft gehouden..... :( En ik trap er ook nog eens elke keer in :(

2. Eliz30

Eliz30 Niet meer actief

Dikke knuffel voor jou!!
    Ik weet precies hoe je je voelt! Het gaat goedkomen hoor, het zou alleen zoveel makkelijker zijn om het af te wachten als ik wist wanneer.

Ik zeg, chocolade pakken, lekker op de bank met een kleedje, je laten vertroetelen door je lief en toegeven aan alles wat je voelt.

Kop op!

3. dphoek

dphoek Niet meer actief

Ook van mij een stevige knuffel!!

Ik weet hoe je je voelt, het is zo frustrerend als je niet op je lichaam kunt vertrouwen.. Het is onmacht en onmacht roept boosheid en verdriet op. En dat mag je ook echt voelen, hoor!

En "maar" zeven maanden..De tijd gaat voor je gevoel dan echt wel tikken hoor, dat kan ik me goed herinneren. En dan ben je weer bang dat je er daardoor weer teveel mee bezig bent en dat dat er misschien voor zorgt dat het niet lukt.

Ik ben ook heel bang voor de rode duivels deze maand. Net een vijfde poging IUI gehad en allerlei symptomen..en ook het gevoel dat het raak is..pff..

Ik zit aan de chocoladekruidnoten, neem jij het er ook van??

Groetjes Patricia

4. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Hoi Catje, Hele dikke knuffel, dat is dus de reden dat ik nu niet meer mee praat op zwangerschaps forum, was er zo erg mee bezig dat ik ook elke keer dacht dat ik wat voelde of dat ik dacht dat het wel eens raak kon zijn maar elke keer niet dus een teleurstelling.
    Ik heb gekozen om te proberen er niet meer zo veel mee bezig te zijn, ook de app waar ik alles op bij hield heb ik gewist.
    Ik wens je heel veel succes de volgende ronde,en vroeg of laat dan hebben ook wij een positieve test in handen :)

Hele fijne zondag meid

5. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Hee jullie zijn lief :)
    Zit inderdaad op de bank met mijn dekentje :) maar chocoalde heb ik niet in huis, wel bitterkoekjes dus ben ik daar maar aan begonnen :D
    Ja een vrouwenlijf blijft raar zoals t reageerd op dingen, heb mijn lijf al 31 jaar maar snap er vaak nog niks van :D

Eliza, een blijk in de toekomst zou inderdaad erg fijn zijn ;)

Dphoek, bij jou verlegen schaam ik me bijna dat ik hier kom klagen :)

Ik ga heel hard voor jullie duimen :) en dan moet t gewoon goed komen voor jullie ;)

6. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Moederworden wat super lief dat je dan toch nog hier reageerd op mij :):)
    Ik snap heel goed wat je bedoeld, en ja dan is t toch alleen maar goed dat je alles ff aan de kant hebt gezet :)
    En je hebt die positieve test eerder in handen dan je denkt, komt vast vlug goed.

Jij ook lekker genieten van je zondag he

7. LiveLoveLaugh

LiveLoveLaugh Actief lid

16 mei 2012
    452
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ah nee :(! Hier ook een dikke knuffel! En wat Elize zegt: geef je toe aan je verdriet!!

Liefs!!

8. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Heey LiveLoveLaugh, ja zit me ff zielig te voelen in het hoekje van de bank. Om er straks weer tegen te kunnen in de volgende ronde :) Thnx voor je lieve knuffel

9. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    dank je, ik blijf ook voor jou hopen op een snelle posi test!!! ;)

10. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    *knuffel* die rot duivels ook!!:(

11. dphoek

dphoek Niet meer actief

Hoeft echt niet hoor! Frustratie is frustratie en verdriet is verdriet, dat is heel persoonlijk en heel herkenbaar!!

12. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    He lieve meiden, allemaal heel erg bedankt voor jullie knuffels en lieve woorden. Hebben me echt goed gedaan :)
    Voel me vandaag al weer een stuk beter. Maar weer vol goede moed op naar de volgende ronde als de rode duivels weer vertrokken zijn ;)
    Ze zeggen wel eens dat t op vakantie sneller of beter lijkt te gaan, misschien omdat je dan met de vakantie bezig bent en ook meer met elkaar dan met t dagelijks leven. Scheelt dat even dat ik in januari een hele tijd op vakantie ga :D En ook nog eens naar landen waar je lekker dicht bij elkaar wil liggen want t is er koud en donker :p We gaan naar Noorwegen en Lapland, wie weet word januari wel mijn maand. Maar november of december maag ook gerust ;):D

Wie al zwanger is hoop ik dat t makkelijk en goed verloopt, en wie nog zwanger moet worden hoop ik voor jullie vlug op een mooie positieve test :)

liefs catje

Deel Deze Pagina