Ik ben in Jan 2011 gestopt met de pil en in Sept 2011 had ik een positieve test. In Apr 2012 is onze dochter geboren..
echt leuk om te lezen!. het verschild dus enorm.. en de eerste ronde al zwanger wow.. is dat dan toeval ?
Toeval Ik weet het niet. Toen we ervoor gingen hadden we in ons hoofd hangen dat het wel een jaar zou gaan duren. Maar ik weet van mijn moeder dat die ook mijn vader maar aan hoefde te kijken om zwanger te worden..... Misschien ook een stukje erfelijkheid? Ik weet alleen dat we super veel geluk hebben!
Hahha, dan ben je gewoon super vruchtbaar!! Mijn moeder was binnen 3 maanden zwanger van mij, dus ik hoop dat het in de genen zit
Ik werd door de pil heen zwanger! Maar dat resulteerde helaas in een miskraam. Sindsdien ben ik dus van de pil af, en na de curretage had ik positieve test in ronde 9, maar dit resulteerde ook in een miskraam. Dus succesvol zwanger ben ik nog niet geweest, maar ik heb in principe niet hoeven te 'ontpillen'. Morgen is mijn NOD, dus ben benieuwd of ik nu wel een goed resultaat heb!
Zou goed erfelijk kunnen zijn een beetje, want mijn moeder was ook meteen zwanger en ik nu dus ook de eerste ronde, na 8 jaar nonstop ac
Mijn zwangerschap is al weer een tijdje geleden maar dat zijn dingen die je niet vergeet! De 11'e maand raakte ik zwanger, een heerlijk moment als ik daaraan terug denk!! ( de positieve test dan hè! )
hier helaas al wat langer bezig. september 2011 gestopt met de pil en helaas nog geen positieve test. Zitten in ronde 17 en in mmm.
Bij de zwangerschap van m'n zoontje was het in de 1e maand raak, Bij deze zwangerschap binnen 2 mnd. Blijkbaar allebei super vruchtbaar... en dat terwijl er veel omstandigheden zijn waardoor het bij ons wel eens langer zou kunnen duren.. dus echt veel geluk gehad