Hoelang na tempdaling ongi?

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by speeters, Feb 14, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. speeters

speeters Fanatiek lid

Nov 26, 2006
    1,410
    0
    0
    België
    Hoi Dames,

Ik denk dat mijn ronde er wel opzit nu, tot hiertoe een heel mooi kaartje. Kan ik er eigenlijk zeker van zijn dat het kruis dat FF aangeeft ook echt mijn eisprong is? Op een bepaald moment kreeg ik een mooi kruis van volle lijnen maar een dag later alweer van stippelijntjes, waar zou dat aan kunnen liggen?

Ik heb wat kaartjes bekeken en het viel me op dat de Lutele fase steeds ongeveer 14 dagen is, wat ook mooi overeenkomt met mijn kaartje. Ik vroeg me alleen af of de menstruatie eventueel toch nog later kan komen. Ik heb al twee dagen wat ongipijn maar heb nog geen vlekje bloed gezien en was benieuwd of ik vanavond nog zorgeloos kan gaan zwemmen ;)

Bedankt alvast,

Sandra

2. jes1

jes1 Fanatiek lid

Jun 26, 2007
    1,015
    0
    0
    Anders zwem je toch met een tampon in! Dan kan er niks misgaan! Het lijkt er inderdaad op dat je vandaag of morgen ongi zult worden.

3. speeters

speeters Fanatiek lid

Nov 26, 2006
    1,410
    0
    0
    België
    Dank je wel! Ik kan niet zo goed zwemmen met een tampon omdat die steeds verschuift. In ieder geval heb ik sinds gisterenmiddag toch wat bloedverlies maar het zet niet door, erg vervelend. Op 4 uur nog geen 1/4de van een tampon en steeds heel licht rood/rose. Ik hoop dat het toch nog wat doorzet. Met mijn pil had ik altijd onmiddelijk een zware menstruatie maar nu had ik zelfs 's nachts nog geen halve tampon en alleen maar heel oppervlakkig wat bloed. Ik heb ook veel minder buikpijn.

Als al mijn komende ongi's zo gaan zijn...ideaal!

Herkent nog iemand die hele lichte bloedingen als eerste ongi?

4. jes1

jes1 Fanatiek lid

Jun 26, 2007
    1,015
    0
    0
    hoe was je temp vandaag? als die nog laag is is dit ws je ingi, kan ook nog zijn dat ie in het weekend heviger wordt. Heb je nog kunnen zwemmen?

5. speeters

speeters Fanatiek lid

Nov 26, 2006
    1,410
    0
    0
    België
    Dank je wel voor je berichtje!

Neen, ik ben niet meer kunnen gaan zwemmen om andere redenen. Maar het bloedverlies blijft héél miniem. Donderdag heb ik heel licht bloedverlies gehad (alleen bij afvegen of klein beetje op tampon), vrijdag hetzelfde, zaterdag alleen maar wat bruinverlies en ook vandaag slechts wat bruinverlies en daarnet weer een drupje bloed.

Een innestelingsbloeding zal het wel niet zijn, aan mijn temperatuur te zien (alhoewel die een rare sprong maakt).

Is zo'n licht bloedverlies normaal in de eerste cycli na de pil?

Hieronder mijn kaartje:

Share This Page