hallo Ik vroeg me af wanneer alle zwangere hun eerste positieve test in handen hebben gehad. Zijn er veel voor hun n.o.d. positief of duurt het toch vaak een aantal dagen. Ik heb net al stiekum getest en was negatief dus probeer over 3 of 4 dagen weer. groetjes faith
hoi hoi Ik heb mijn banner gezet op een lange cyclus. Dus verwacht wel dat ik eerder ingenesteld ben,zeg maar. Ik ben idd wel vroeg maar ik heb 12 testen liggen en dit geeft me toch een beetje meer rust dan continue te wachten. aangezien ik over een paar dagen ga trouwen kan ik wel die rust gebruiken. greetz faith
Ik heb 1 juni mijn NOD, maar ga waarschijnlijk wel eerder testen. Niet een paar dagen ervoor, maar ik denk 1 dag voor mijn NOD. Ben te nieuwsgierig, maar ook wel bang voor een teleurstelling.
spannende dag wordt het dus op 1 juni [-o< hoeveelste ronde is het voor jou? Voor ons eigenlijk pas de tweede maar de wens van ons beide is er al 4 jaar. Helaas door omstandigheden konden we niet eerder met de pil stoppen dan begin van dit jaar. Is dus voor ons een gelukkige tijd
Hoi ik heb deze week bijna dagelijks getest en was vandaag positief! Nod was 23 mei, dus 3 dagen na NOD pas positief. met 4 dagen overtijd! Succes!
dat is leuk van harte gefeliciteerd \/ had je ook al last van kwaatjes die voor jou duidelijk op een zwangerschap wezen?
het gekke is.... de laatste dagen had ik juist het gevoel NIET zwanger te zijn! Terwijl in de periode na mijn ei had ik behoorlijk gevoelige tepels, en flink wat steken in baarmoeder. Ook zo nu en dan wat steekjes in borsten, maar verder niets eigenlijk!
Ik heb 7 dagen voor mijn nod al positief getest. Ik had al anderhalve week last van allerlei kwaaltjes en was het zo zat dat ik een test heb gedaan. Kon het niet geloven toen er na 2 minuten al een 2e streepje bij kwam. Heb de foto van de testen in mijn album staan. De onderste test is 7 dagen voor nod 2e is 6dagen voor nod en nog een digitale cb op de dag van nod.
die van 7 dagen voor je nod is ook duidelijk! heb(had) je een regelmatige cyclus of heb je nod zo ongeveer gemiddelt genomen. gefeliciteerd!
Ik riep meteen.... schat kom eens kijken, snel snel snel (was bang dat het streepje zou verdwijnen haha) We willen morgen wel echt zeker nog een test doen want geloven het nog niet helemaal! haha Wel is de kleine HEEL ERG gewenst bij ons beide
Hoi! Ook ik zit nog voor mijn NOD en getest vandaag (dit ook ivm wel/niet pijnstilling voor nek/schouders)en tot mijn verbazing zag ik een streepje!heel fijntjes maar echt roze!(weleens eerder voor NOD getest en was het ook wel vaag en dus ongi geworden maar deze is echt duidelijker) Nog een andere test gedaan van matcare(die gevoelige)en die was nog iets duidelijker! Heb ook al een tijdje last van krampen/trekkerig gevoel onderin buik..dit is wel nieuw voor mij! Oh hoop het zo...spannend dus! groetjes Esmay
ze had wel haar eitje op dag 10. dus zou ze ongeveer 11 dagen na haar eisprong zitten. (in een gewone cyclus dus 3 dagen voor NOD)
@ faith and hope Voor ons is het weer de eerste ronde. ik heb 29 april een miskraam gehad (was toen 5 weken zwanger). Ik heb al drie kinderen. Op de eerste hebben we anderhalf jaar moeten wachten totdat ik in verwachting was. De tweede en derde was het eigenlijk gelijk raak.
hopen op een goede dag 1 juni! Ik heb nu best wel veel bruine bloeding. Zo erg dat ik echt een tampon moet gebruiken. Wat denk je: innesteling? Het is bruin bruinrood maar niet helder rood. Ik heb dit nog nooit eerder gehad.
Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat dat zou kunnen zijn. Heb zelf nog nooit een innestelingsbloeding gehad, dus ik weet niet hoe dat is. Ik hoop voor je dat het niks ernstigs is!
Hier heb ik 2 dagen voor nod getest (wegens omstandigheden), heb wel een innestelingsbloeding gehad... 4 dagen na mn ei en dit was 1 enkele veeg bloed en toen was het over...
Ik had niet echt een heel regelmatige cyclus. 1 van ongeveer 21 ( 1e ronde na stoppen met de pil) daarna een hele lange van ik geloof 39 en de laatste 2 keer 31. Dit was dus ronde 5 en schijnbaar heel vroeg mijn ei al gehad. Een aantal dagen na ei begon ik al last van kwaaltjes te krijgen, maar omdat ik die al eerder heb gehad trok ik me er niks van aan tot ze echt heftig werden met zelfs misselijkheid. Hebben jullie dat ook dat je maar blijft testen omdat je het niet kan geloven? Ik heb nog 1 test liggen en heb er nu 4 gedaan. Elke keer ben ik bang dat het niet meer zo is en dat er NIET ZWANGER in beeld komt te staan.