normaal?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door tayka, 3 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tayka

tayka Lid

31 mei 2007
    50
    0
    0
    ass. groepsleider
    assen
    hallo dames!

even een vraagje, misschien dat andere dames het al eerder hebben gelzen maar ik wil graag duidelijkheid/info:
    ben op 6 mei begonnen met het krijgen van een miskraam, op 7 mei is het vruchtje uitgedreven, was toen 8,5 week zwanger.
    het is inmiddels juni en lichaamelijk dacht ik er over heen te zijn, alles was mooi schoon en er was niets achtergevleven (gezien via een echo). sinds afgelopen week wat rare buikpijntjes (kan ze niet plaatsen) nog steeds geen menstruatie en sinds gister melk uit mijn tepel.
    wie herkend dit, en kan mij hier duidelijkheid over geven.
    ben ik weer zwanger( namelijk gewoon lekker aan het klussen) of zijn dit nog naslepen van de miskraam?

groetjes gerda

2. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Jeetje wat vervelend zeg, ik had overigens vorige maand ook wit vocht uit mijn tepels maar na 2 dagen was dat over...misschien komt het nog van de zwangerschap....sterkte....

3. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Het klinkt wel alsof je mogelijk opnieuw zwanger bent! Ik hoop het voor jou! Ofwel is je lichaam natuurlijk in de war en bereid het zich voor op je ongi. Hopelijk heb je snel meer duidelijk (én liefst een positieve test natuurlijk!)

@ Stienke: Ben net even naar je site gaan kijken: prachtige site en héél leuke tekeningen! Echt knap gedaan! ;)

4. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Dank je wel Speeters, manlief houdt erg van tekenen, weet overal wel een stripje bij te bedenken, vandaar!

5. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    zou het niet weten maar het hormoon kan nog een paar weken in je licham zitten
    normaal gesproken zou je menstrustie 4 tot 6 weken duren voordat ie op gang zal komen

Deel Deze Pagina