Ik ben op zoek naar de opvouwbare hangmat die de de Aldi in de aanbieding heeft gisteren en vandaag nog alleen. Ik ben hier alle Aldi 's afgegaan maar nergens te vinden overal uitverkocht. Ik wil het graag cadeau doen aan mijn man ❤️ Wie o wie komt er vandaag in de Aldi en wil voor mij kijken. Ik maak het geld en verzendkosten natuurlijk over dan. Stuur mij dan even een privebericht.
Ik wil zo wel even kijken bij de Aldi hier om de hoek, maar is maar een klein filiaal, dus heb geen hoop dat ze hem nog hebben. Maar ik laat het je zo weten.
Klopt die zag ik staan maar deze kan hij meenemen als hij gaat vissen etc. Deze kan qua gewicht 135 KG en dat is het ideale ervan.
https://www.bol.com/nl/nl/p/blumill-hangmat-met-standaard-incl-draagtas-inklapbaar-gemakkelijk-mee-te-nemen-lounge-stoel/9300000113331193/?Referrer=ADVNLGOO002042-S--9300000113331193&gbraid=0AAAAAD5OnmNOyTS2K4ls-uzPbRFTe1tAY&gclid=Cj0KCQjw1rqkBhCTARIsAAHz7K1puJmFDFpcSGijdxkt5EpDjP2jpz0Q7lD2P_OkyLDK6wHJUU1zwpYaAuHBEALw_wcB bol heeft ze ook, gratis verzending, of wil je perse deze?
Die gaat maar tot 110 kilo helaas. En wat te kort mijn man is lang en breed haha dus hij moet er wel in passen natuurlijk Die had ik ook al gezien
Hier in regio Eindhoven waren ze gisteren allemaal uitverkocht om 10.15. de buurvrouw was ook opzoek en we hebben een 7 filialen gehad. Mijn moeder is er nog langs 3 geweest in de regio van Deventer, daar was ook alles al weg.
Wat vervelend, heeft jou filiaal ze wel binnen gekregen? Laatst had ik ook een aanbieding wat interessant vond en stond erom 8.00 hadden ze heel die maat niet eens gekregen.
Nou dat! Wel benieuwd of toppstarter er om 8 uur was en of het wel geleverd was. Blijft vervelend als je een plan bedenkt wat helemaal niet door kan gaan. Hopelijk heeft een andere Aldi ze nog.
Ja was er vroeg bij maar helaas nergens te vinden alleen lege rekken... Vraag me nu uberhaupt af ofdat ze wel binnen waren gekomen ... Lijkt me stug dat ze rond 8 uur allemaal uitverkocht waren.
Ik heb inmiddels deze besteld en ook binnen gekregen. Hij is echt superstevig en super leuk. Ik heb hem hier besteld voor €84.50 elders kost dit tot de €124. Wel iets duurder maar het geld waard En deze kan zelfs tot 150 kilo https://www.vdelzencaravans.nl/product/campart-hangmat-venice-be-0640