apotheek zwangersschap test

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door kreeft, 23 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kreeft

kreeft Actief lid

2 okt 2008
    177
    0
    0
    hallo

k ben 1 dag overtijd, en heb net een apthekers test gedaan en daar komt er een heel vaag lijntje op te staan binnen de tijd.

heb het een kwatier geleden gedaan, maar binnen die 5 min kwam een vaag lijntje.

gister had k alleen wat rose op wc papiertje dus k dacht het komt eraan.
    maar nu dus helemaal niks meer.
    heb zo nu en dan ongie buikpijn maar er komt niks, en heb al 3 daagjes hoofdpijn dat niet weg wil gaan.
    en vreselijk sago af en toe, vriendlief mot het ontgelden, heb hem al zelfs op de bank laten slapen :oops: :oops:

wie heeft ervaring met die apothekers testen en komt er altijd een lijntje in ofnie

gr kreeft

2. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Mijn mening is dat er geen lijn kan komen als er geen HcG in je urine zit.
    Dusse.....lijkt op zwanger maar probeer het morgen nog eens even te testen

3. kreeft

kreeft Actief lid

2 okt 2008
    177
    0
    0
    k hoop het zo, maar nu is de lijn donkerder geworden maar k twijfel over de kleur.
    heb er al foto van gemaakt maar dat lukt nie zo goed.

k wacht deze week nog ff af.

gr kreeft

4. Trees

Trees Niet meer actief

ik heb goede ervaring met deze test! Bij mij kwam er alleen maar een lijntje toen ik zwanger was en anders heb ik nog nooit wat gezien. En ik ben zo tiep die een test in alle mogelijke hoeken draait om te zien of er echt niet wat staat :) Bij de apothekerstest was er echt niks te zien!

5. kreeft

kreeft Actief lid

2 okt 2008
    177
    0
    0
    ok thanks.

maar ff nog een vraagje, in de ochtend als k opsta zijn me boobs een beetje opgezet en doen de zijkanten zeer, maar namate de dag vordert trekt de pijn weg.
    en me handen houden snachs vocht vast.

en net zat k ff te drukken omdat k al bijna een week nie een grote boodschap heb gedaan en heb begon me tog te steken in me buik richting baarmoeder.

zou het met een zwangerschap te maken hebben

gr kreeft

6. kreeft

kreeft Actief lid

2 okt 2008
    177
    0
    0
    hallo

ben helaas toch ongie geworden :cry: :cry:
    de test was dus vals positief :evil:

gr kreeft

7. mutszje

mutszje Nieuw lid

1 dec 2008
    4
    0
    0
    reisadviseuse
    Eersel
    Hoii,

Ik ben nu 5 dagen over tijd, heb net een test gedaan van de apotheker, maar helaas hij is negatief!
    Hebben jullie hier ervaring mee? hoe vaak kan een test nagatief zijn? of is het na 1x negatief gewoon zo dat je niet zwanger bent?!

Liefs , Stephanie

8. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    kan heel goed zijn dat je pas later positief test...de een test al vroeg positief de ander pas heel laat.. nog even geduld...

@kreeftje.. de test hoeft niet valspositief te zijn hoor.. kan ook zijn missgegaan bij innesteling...

Kom hier net iets te vaak tegen dat men met ongi de test als vals beschouwd.. volgens mij klopt dat nie techt..maar goed das mijn mening....

Wel balen en hoop dat je snel een knallende positieve test in handen hebt.....

Knuuffff

Deel Deze Pagina