Vaatwasser SOS

Discussie in 'De lounge' gestart door Wachtende, 19 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    aaaaaaaaaaaah...ik haat afwassen:x

Het probleem:
    - eerst werd alleen de bovenlade niet goed schoon
    -> schoonmaken filter : geen effect
    -> vaatwasser reiniger : geen effect
    -> schoonmaken sproeiarm : geen effect
    -> vervangen sproeiarm : geen effect
    -> vervangen sproeitussenstuk : geen effect

Vandaag wilde het ding niet meer een programma draaien.
    Maakte even geluid maar stopte vrij snel. Kwam geen water meer in het apparaat.
    - waterkraan :check
    - Filter check
    - bodemplaat: aaaaaahh...vol met water

Bodemplaat droog maken. Apparaat weer aangezet en lekte achterin..achter de bodemplaat.
    Manlief heeft iets zit prutten met een van de slangetjes en voila...

Nu doet hij niets meer....

Een monteur is best prijzig...maar een nieuwe ook...
    Ik weet niet precies hoe oud hij is..minimaal 4 jaar (zat in het huis toen we het kochten).

Wat denken jullie...monteur of nieuwe kopen?
    Of weet je misschien de oplossing? (naast manlief er niet meer aan te laten zitten;))

2. trotsemama12

trotsemama12 Bekend lid

17 feb 2014
    848
    1
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Ik zou niet een te oude nemen maar een tweedehandse kun je best doen, mijn moeder en stiefvader hebben dat een jaar geleden gedaan en die zijn er nog steeds super tevreden mee.

3. mumija

mumija Niet meer actief

Klinkt als pomp kapot. Zou geen monteur laten komen.
    Kost je dan net zoveel als een nieuwe.

4. Wam

Wam Actief lid

28 dec 2012
    259
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet niet of ik het helemaal goed kan omschrijven, maar hebben jullie een waterstop erop zitten. Hier was het probleem de waterstop, deze kun je op verschillende standen zetten (hoeveelheid water die doorgelaten mag worden, voordat het water wordt 'stopgezet'). Wij hebben deze iets verder open gezet als het ware en toen was bij ons het probleem verholpen.

5. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Bij ons in de buurt heeft een winkel de regeling dat als je een monteur laat komen en het blijkt dat het apparaat niet meer te repareren is of dat het het geld niet waard is en je dan vervolgens een nieuw apparaat bij hun koopt, de voorrijkosten verrekend worden met je nieuwe aankoop.. Dus die ben je dan niet kwijt, misschien bij jou in de buurt ook wel zoiets?

Hebben wij met de vaatwasser ook gedaan, die bleek echt kapot te zijn, dus toen een nieuwe gekocht :)

6. DutchDiamond

DutchDiamond Niet meer actief

toen bij ons de bodemplaat vol water bleef staan zat er iets verstopt hebben dit met de tuinslang toen doorgespoten

7. Evvie

Evvie Fanatiek lid

13 feb 2012
    1.118
    30
    48
    Ik heb totaal geen verstand van vaatwassers, maar die van ons is een tijdje geleden ook kapot gegaan. We hebben toen een van de Ikea gehaald, niet perfect, maar absoluut een goede prijs. Daar konden geen reparatiekosten tegenop.

8. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Bij ons ook ja, ml heeft m helemaal uit elkaar gehaald en nu doet ie t weer.

Deel Deze Pagina