ik heb 28 arpril een curretage gehad en ik had 11mei nog een heeeeel licht pos test van clearvieuw (zelfde als clearblue) dus bij mij is t ook nog niet weg hij was echter wel eeeruuuuug licht. dat ik toen test op mijn nod was de streep donkerder als nu
De Gyn zei aan mij, als je een curettage hebt gehad is het HCG hormoon na 2 dagen weg. Nou, mijn zus heeft nog 8 weken ermee rondgelopen. Ik laat het toch ook nog testen voordat ik eventueel aan een volgende ronde wil beginnen, al duurd dat nog wel even.
ik laat het ook ff checken hoor van te voren ...moet ik trouwens Dinsdag doen bloed prikken alhoewel ik er nog niet over uit ben , of ik weer meteen zwanger zou willen worden
ik heb dinsdag getest (kon t niet laten) en nu was ie echt negatief dus idd t duurt wel een tijdje bijna 3 weken bij mij voor dat de hormonen eruit zijn
hey ! ik snap er even niets meer van Ik heb een miskraam gehad, die begon 21 mei, en het vloeien is geheel gestopt na zo'n 12 dagen. Vorige week heb ik getest om te kijken of het Hgc al weg was, en had een negatieve test...ik blij. Ik test een uurtje geleden weer, dus een week later, en hij is positief. ( echt helemaal positief want heb de nieuwe stijl clearblue, met uitslag in woorden ) Kon niet wachten met testen want ik ken mijn cyclus ook niet echt en we hebben onbeschermd gevreeën. Maargoed...ben ik nu zwanger blijkbaar? Ik kan het helemaal niet geloven!!! Zat het hgc er vorige week niet gewoon ook al maar zat de test ernaast ofzo? Of heb ik em te lang in de urinestraal gehouden? Hihi.....ik ben voorzichtig blij, maar wil niet te vroeg juichen. Komt ie...mijn vraag; Heeft iemand ook zoiets gehad? Ik bedoel zo snel weer zwanger? Groetjes Ivonne! ( die nu behoorlijk aan het trillen is)
Ik heb helaas geen antwoord op je vraag, maar de kans om snel na een miskraam zwanger te worden is er wel. Ik heb op een ander forum wel es gelezen dat een vrouw precies hetzelfde had als jij....dus ik zou nog ff afwachten maar als je het zeker wil weten zou ik toch ff contact opnemen met de huisarts... Spannend ! Ik heb wel ook een vraagje, heb je ook last van zwangerschapsverschijnselen? Ik heb namelijk weer last van mijn borsten en ben de laatste tijd snel misselijk... Begin van de avond heb ik ook een test gedaan om te kijken of ik ook nog HCG in mijn lijf had en dat was gelukkig ook niet meer zo... Liefs Silla
Hoi Silla! zeker spannend....durf gewoon nog niet blij te zijn..te bang voor een teleurstelling.. En ik ben ook echt een piekeraar Ik probeer het niet te doen...maarja Maar je berichtje geeft toch wel hoop! Ik heb niet echt zwangerschapsverschijnselen nog, maar ik was bij de vorige zwangerschap ook echt totaal niet misselijk geweest. Mijn zussen en mijn moeder hebben daar ook nooit last van gehad. Ik zie wel een paar blauwe aders op mijn borsten ( of ze zijn nooit weg geweest sinds miskraam...ik weet het ineens niet zeker , en mijn tepels zijn wat gevoelig, maar mijn borsten zijn niet gespannen. Dat duurde de vorige keer ook wat langer voordat dat kwam. Maar heb wel last van eetbuien Misschien test je wel te vroeg? Groetjes, Ivonne!
Hi Evon, Ik kan me voorstellen dat je een beetje aan het piekeren bent, maar ik zou (als je het geduld hebt ) zaterdag nog es testen. Ik had niet getest om te kijken of ik zwanger was, ik denk dat muv de misslijkheid dat mijn ongi er gewoon aan komt. Ik wilde vandaag gewoon weten of ik nog HCG in mijn lijf had omdat ik gelezen had dat het nog heel lang na een miskraam in je lijf zit. Maar gelukkig is het niet zo... Ik had de vorige keer alleen last van mijn tepels, die waren nogal gevoelig maar goed dat heb ik ook met elke ongi de kwam dus voor mij is dat niet zo'n duidelijke zwangerschapskwaal. Maar goed ik durf nu er toch wel weer meer over na te denken om weer zwanger te worden. De eerste weken moest ik er niet aan denken maar nu begint het toch wel weer te kriebelen hihihihi En gezien ik de laatste tijd vaak misselijk ben hoop je toch stiekum dat ik zwanger ben, maar ik probeer mezelf niet gek te maken ofzo...(kost me wel wat moeite hihihihi ) Groetjes Silla
Bij mij duurde het toch zeker 2 tot weken totdat het HCG uit mijn lichaam was. Ik teste steeds postief. Maar gelukkig nu weer negatief en ben ik net ongi gewroden. Dus op naar de volgende ronde dan maar weer!!! ------------------------------------- * 20 Mei `06
Bij heeft het ook 2,5 week geduurd! Evon ik hoop dat je zwanger bent en voor de anderen succes gewenst. Groetjes
raar ik typte net een bericht erbij issie nergens meer te bekennen hahahaha anyway ivonne ...ik heb een miskraam gehad op 12 mei ...5 dagen gevloeit , en zoals je ziet aan mijn banner na 26 dagen weer positief getest en ik ben zwanger ...dus yep het kan zo snel
Als ik je vehaal weer lees Asjuh dan word ik meteen weer blij! Echt geweldig dat het zo snel kan! IK hoop dat wij het ook zullen mee maken Zijn alweer druk aan het klussen... Doegie
Wat fijn dat je weer zwanger bent !! Gefeliciteerd ik heb vandaag weer getest.....en het is negatief???!!!??? echt.. nou snap ik er helemaal niets meer van negatief-positief-negatief... misschien was mijn urine niet geconcentreerd en was het hgc niet te vinden omdat het zo pril is? Pfff...... Ik wacht nu gewoon nog 1 week en doe dan weer een test. En ik ga er maar vanuit dat het weer negatief zal zijn, ivm teleurstelling Ik was best al blij eigenlijk. Steeds die onzekerheid! Ook nog steeds geen menstruatie. Maar wie weet is mijn cyclus gewoon langer...die was voor mijn eerste zwangerschap ook al zo raar. hoi ! ja ik heb hetzelfde...ik had gezegd dat ik wel 1 a 2 menstruaties af wilde wachten. Maar ik slik geen pil enzo . We merken wel wanneer het weer raak is. En nu hoop ik dat het al raak is. Ik ben nu ook wel benieuwd waar jou zw.verschijnselen vandaan komen Bedankt voor de reacties iedereen! Ik hou jullie op de hoogte
De "drang" om weer zwanger te worden wordt met de dag erger! Idd ik heb weer zwangerschapsverschijnselen, trek in Haring, Avocado's en andere dingen (had ik de vorige keer ook) en gisteren waren we aan het klussen en zie ik aan de rechterkant van mijn rechterborst een ader zitten die bijna blauw/paars is van kleur??? Ik weet dat de kans nu klein is dat ik zwanger ben maar toch is de drang nu erger dan ooit!! Het frustreert me wel een beetje maar na het verhaal van Asjuh hoop ik stilletjes dat het snel weer raak is. Evon wat een onzekerheid met de uitslagen van de verschillende testen!! Ik ga uiteraard voor je duimen dat het volgende week weer positief is.... Liefs