Ik ben 3 weken na de keizersnee begonnen met de pil en nu zit ik in de stopweek.....keurig ongesteld geworden, maar man wat is deze heftig in vergelijk met voor de zwangerschap....het blijft maar lopen in dikke slierten (excuus voor de smerige details) en dat nu al een paar dagen achter elkaar. Het begon met heel donker bloed, beetje hetzelfde als het vloeien na de keizersnee en gaat nu over in knalrood. Voor de zwangerschap was het een klein beetje verspreid over 4 max 5 dagen.....en nu loop ik er al 5 dagen mee en het ziet er nog niet naar uit dat het minder wordt....a.s. Maandag weer met nieuwe pilstrip beginnen. Ik hoop dat het bij de volgende menstruatie wel weer wat minder wordt hoor. Wie herkent dit?
Ik lees mee... Ik heb na de ks maar 2 dagen wat gevloeid en de twee weken daarna zo af en toe wat rozig slijmverlies. Zes weken na de ks heb ik twee dagen wat oud bloed verloren en sindsdien helemaal niks. Voor de zwangerschap had ik eigenlijk nooit ergens last van, het was binnen een paar dagen weer weg en ik kon alles opvangen met OB mini Ik vrees dat de eerste echte menstruatie ook mega zal zijn
De eerste paar keer kan het behoorlijk veel zijn. Alles wordt nog even flink schoongemaakt. Meestal na 3-4 keer is het minder.
Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden, 4 mnd. geleden keizersnee gehad. Vraag me eigenlijk af wanneer je daarmee naar de HA moet? Geef wel borstvoeding trouwens.
Hier na de eerste keizersnede was mijn eerste menstruatie ook gigantisch! Pff.. Nu weer een keizersnede gehad en ben benieuwd wat de eerste menstruatie hier zal brengen.
Na 5 weken voor het eerst weer menstruatie. Idd, wat is die heftig geweest! Voordat deze kwam ben ik zelfs naar huisarts geweest omdat ik zo'n enorme buikpijn had! Wist ik veel dat het al weer op gang zou zijn!
Ik ben vaginaal bevallen, 2 menstruaties gehad, allebei ook heel veel bloedverlies. Supertampon plus extra dik maandverband, iedere 2-3u verschonen. Ik heb na de 2e menstruatie een mirenaspiraal laten zetten. Sindsdien nog wel bloedverlies maar ik hoop dat dat snel stopt
Hier was de eerste keer vooral langdurig maar niet bijzonder veel, maar nu de tweede keer is niet normaal! Zoveel, lek constant door, wat ik ook gebruik. Maar dat is dus normaal? Herinner me dat niet van de vorige keer, maar dat zal vast ook zo geweest zijn. Dit had ik niet voor de zwangerschap
Inmiddels is het bij mij eindelijk gestopt....heeft dikke twee weken geduurd....pfff.....hopelijk is de volgende minder heftig....en minder lang 😉
Ik heb deze week twee dagen bruinverlies gehad en een halve dag wat rood bloed... Was dat dan mijn eerste menstruatie? Ik ben op de dag dat ik bij het opstaan al rood bloed had ook maar met de pil begonnen, want ik dacht dat het door zou breken... Was dat te vroeg? Als ik jullie verhalen zo lees dan vraag ik me af of dit wel een menstruatie was :O
1e keer was bij mij ook heel heftig. Ik vloeide nog meer dan na de bevalling. En ik ben via de ''natuurlijke'' weg bevallen. (knip en vacuümpomp)
ik heb 2 keer een ks gehad Na de eerste ks had ik eigenlijk geen klachten op dit gebied. Maar na de laatste ks... man man, leek wel of ik leeg liep. Op de eerste dag moest ik circa om de 2 uur verschonen en ben ook meerdere malen doorgelekt. De tweede keer ongesteld was iets minder heftig, maar nog steeds erg veel... nu in afwachting van de derde keer