hoi hoi! hoeveel uur werken jullie en wat voor dagen maken jullie? ik werk 2 dagen tot half 7 en 1 avond! en 1 keer in de maand op zondag! bring it on
Ik werk gemiddeld 2 uurtjes per dag. Ideaal en lekker vanuit huis. Meestal werk ik als we net wakker zijn een half uurtje, dan in de middag nog een uurtje als ze allemaal op school zitten, of ik doe alles in de avond. Maar ik mag het niet inhoudelijk over mijn werk hebben van ZP dus kan helaas niets er over vertellen
Ik heb n contract van 24 uur p. week. Maar dit word keer 4 gedaan, en dan in de maand verdeelt. Ik werk in de zorg, dus is erg onregelmatig.
hier heb ik een min-max contract van 28-36 uur.. gemiddeld 32 uur per week... erg onregelmatig werk namelijk in de zorg... moet wel zoveel werken helaas ben maar alleen
16 uur in de verpleging/verzorging.Meestal komt het op 3 dagen. Na mijn verlof wil ik 5 uur werken. En dan extra als het me uitkomt extra. Ik wil graag 1 avond en in het weekend een dienst.
Ik werk 32 uur per week en vrijdag is mijn vrije dag. Ik maak overigens iets meer dan 32 uur want ik begin elke ochtend een half uurtje eerder en die uren spaar ik op en daardoor krijg ik uiteindelijk 12 extra vrije dagen op jaarbasis waar de baas er nog weer 2 bij op doet. Ik heb dus 29 + 14 vakantiedagen per jaar.
Ik werk op contract 16 uur. Maar meestal werk ik ongeveer 30 uur in de week.. Allemaal extra uren, krijg ik allemaal uitbetaald! Ik werk in de gehandicaptenzorg en onregelmatig
ik werk 28 uur en wil dit ook proberen te blijven werken na zwangerschapsverlof Ik werk 3 hele dagen en een halve. Ik heb wisseldiensten
40uur, mocht het me gegund zijn een kindje te krijgen wil ik proberen 28u te gaan werken als dat financieel haalbaar is. Anders 32.
Ik ga 20 uur per week werken, de ene week 2 dagen, de andere week 3 dagen. Globale tijden van 9.30u tot 18.00u
Ik heb een contract van 32 uur, daarvan werk ik 24 uur onregelmatig als leerling verpleegkundige in het ziekenhuis. En ga ik 8 uur (elke dinsdag) naar school