Hoi meiden, Ik heb een vraag: Sind eergisteren heb ik bijna de hele dag last van aandrang, maar wil het niet zo lukken. er komt dan maar een beetje uit, of niets. Daarbij heb ik heel veel last van hoofdpijnen, pijnlijke borsten en last van maagkrampjes.. Gisteren heb ik ook wat rood bloed verloren. Ik weet niet of dit ergens op duidt... Maar het komt bij mij vreemd over, omdat ik net mijn laatste onttrekkingsbloeding heb gehad(20-24 juni)... Ik heb voordat ik ongi werd ook heel erg last van pijnlijke borsten, maagkrampen, het gevoel dat ik ongi moest worden, maar niet werd, ik was twee dagen overtijd.. (dat ben ik nooit geweest) De eerste dag was ook anders dan anders. Ik heb toen ik overtijd was een test gedaan: negatief. Maar nu weet ik het even niet meer. Ik maak mezelf nu gek denk ik! Heeft iemand goede raad? Groetjes Dafje
uh Dafje, Als ik het goed begrijp ben je net met de pil gestopt? Dan zou het heel goed ontpillen kunnen zijn. Tegen de aandrang kun je proberen om op de nuchtere maag een paar glazen lauw water te drinken. Dat helpt bij mij altijd. Succes.