Hoelang nu zwanger?Wie helpt me?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door pooh82, 4 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    Zoals het onderwerp al zegt, ik weet niet hoe lang ik ongeveer zwanger zou zijn.....mijn verhaal:

In oktober heb ik een 2e MK gehad....na cytotec te hebben geslikt werd ik 6 weken na mn MK, op 3 december weer ongi.
    Zoals jullie in mn onderschrift kunnen lezen was mn cyclus na mn 1e MK ongeveer 35. Hier wilde ik dus ook weer vanuit gaan, maar bij toeval heb ik op 31 december een test gedaan(dag 28) en die was licht positief! Nu op 4 januari is hij goed positief (zie mijn fotoalbum)
    Als hij op 31 dec. al positief was, zal mijn cyclus dan 28 dagen geweest zijn? Wie helpt me???? (en wie snapt mn verhaal nog?haha!:D)

2. asje79

asje79 Actief lid

20 mei 2009
    203
    1
    18
    Nou, die testen zijn (alledrie) wat mij betreft ontzettend positief! Ik heb dezelfde gebruikt en bij mij was de eerste ook een beetje tussen jouw eerste 2 in. En die derde, tja, daar is toch geen discussie over mogelijk. Ik denk dat je inderdaad nu een kortere cyclus hebt gehad, lijkt me ook niet zo gek na een miskraam, dat je lichaam niet meteen het eerdere patroon aanneemt, maar nog een beetje 'van slag' is.
    Van mij in ieder geval: gefeliciteerd!

3. AnneMica

AnneMica Bekend lid

11 jul 2007
    731
    1
    0
    In elk geval alvast gefeliciteerd!
    Ik zou de vk (of gyn als je onder controle staat) bellen en je verhaal uitleggen. Misschien krijg je dan wel eerder een echo om de termijn te bepalen...

4. wiebertje

wiebertje Fanatiek lid

2 feb 2009
    1.095
    0
    0
    inderdaad even de vk bellen soms is het zo onduidelijk ik had 5 april een mk ben nu 38 weken 2 dagen zwanger volgens mijn berekening zou ik dan 11 april weer zwanger zijn geworden zo raar.
    En je heb kans dat ze inderdaad een termijn echo doen weet je ook meer.
    Sucses

5. fafje

fafje Niet meer actief

Hoi

Ja ik zou ook vragen om een echo...ik heb het andersom...mijn cyclus na miskraam (MA+curretage)...was 33dgn...dus daar gign ik vanuit...maar dan zou 17 dec mn nod zijn...alleen ik testte steeds negatief t/m 22 dec!...Pas op 28 dec positief....dus mijn cyclus duurde blijkbaar langer!!...ik ga 12 jan naar de gyn...en dan vraag ik ook gelijk een echo!...want mn laatste ongi was 15 nov...anders zou ik nu 7 weken....en dat denk ik zelf niet!

Veel succes! en gefeliciteeeeeeerd! liefs!

6. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Hey Pooh was even aan het kijken hoe het nu met je is....(ben een meimama) En nu lees ik hier dat je weer zwanger bent.....En die testen liegen er niet om....Dus heel voorzichtig...Gefeliciteerd!

7. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    @Marjand: Hey, bedankt voor je felicitatie! Ik vind het nog steeds moeilijk te bevatten en ga morgen toch nog maar een testje doen, maar ik denk dat ik er niet onderuit kom en echt ZWANGER ben!

Ik heb vandaag alleen een slechte dag. Ben zó bang dat het weer fout gaat! Misschien een slechte instelling, maar ik kan mn gevoelens niet zomaar veranderen... Ik droom er zelfs van dat ik bij de VK lig en wéér moet horen dat het neit goed is...heb er echt nachtmerries van!

Maarja, we kunnen niks anders doen dan afwachten helaas.
    Ik ga maandag de VK bellen en dan vraag ik wel gelijk om een termijnecho...

8. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

Dat is toch logisch na wat je hebt meegemaakt....Maar hopelijk gaat alles dit keer gewoon goed. En dat van die extra testjes...ik deed dat al dus als ik in jou situatie zat deed ik er waarschijnlijk 10 op een dag. En broek loeren heb ik tot een paar weken geleden nog gedaan, dus dat is vrij normaal.

Verder hoop ik gewoon voor je dat alles goed gaat...En die kans is meestal groter als dat het mis gaat. Ik blijf je volgen enne als je onzeker bent moet je gewoon bellen met de VK daar zijn ze voor hoor...

Liefs en hopelijk snel op de rose wolk...

9. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    Ik denk dat je gewoon moet rekenen vanaf 3 december!
    dus vandaag 4 weken en 6 dagen
    Mijn laatste ongi was 6 december en ik ben 4 weken en 3 dagen
    En idd even de vk bellen voor een echo!

Deel Deze Pagina