Ik wist niet dat dit zoveel pijn deed....

Discussion in 'Zwangerschap' started by Wila, Jun 29, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wila

Wila Actief lid

Oct 11, 2011
    198
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik moet even mijn verhaal kwijt, en Misschien herkend iemand het......

Gisteren ochtend kreeg ik ineens een soort van kramp/ samen knijpend/zeurend gevoel in mijn buik.... Dit ging echter weg door een tijd op mijn zij te liggen. In de loop van de dag werd het steeds erger en vaker. Gruwelijke pijn in m'n buik. De ene keer onderin de andere keer bovenin. Maar het trok uiteindelijk door heel m'n buik.
    Rond 18 uur werd de pijn en de hoeveelheid steeds erger...maar liefst aanvallen van 1 x per 30 min.
    Dacht echt even dat ik ging bevallen zeg....manlief zag ik ook steeds onrustiger worden!
    Uiteindelijk toch maar besloten om de verloskundige te bellen.... Die besloot om langs te komen. Bloeddruk en harttonen van beeb waren prima. Toch even inwendig onderzoek....alles zat nog netjes dicht maar verloskundige gaf aan al te voelen wat het probleem was; beeb is aan het indalen! Het Zijn indalings weeeen!
    Nou serieus, ik wist echt niet dat dit zo'n pijn kon doen zeg! Afgelopen nacht amper geslapen....en ook vandaag zetten de kampen zich voort!
    Lees op internet er wel wat over terug maar die mensen hebben allemaal pijn onderin/schaambeen. Ik voel het ook bovenin mijn buik....of het dan doordendert ofzo?

Ik hoop zo dat dit snel overgaat...maar herkend iemand de pijn. Nog tips?en Holland duurde het bij jullie?

2. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Geen ervaring mee, de eerste wilde niet indalen en nu is hij ook nog niet ingedaald...
    Maar wil je wel even sterkte wensen, lijkt me niet zo prettig :(

Ik heb trouwens begrepen dat de ene er wel last van heeft en de ander weer niet... Sterkte!

3. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

Jun 17, 2012
    2,078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Ik heb beide keren nauwelijks last/pijn gehad van de indalingsweeen, dus zo kan het ook:D Maar ben benieuwd met deze zwangerschap, wie weet heb ik dan wel heel veel pijn;)

Share This Page