en ff een foto om te showen natuurlijk.(in mijn album) en dat na 3 kinderen,was bang dat het nooit meer goed zou komen hahaha
Denk dat dat een beetje te ver gaat Er zijn een hoop meiden/vrouwen ( waaronder ik ) die na de bevalling niet zo'n mooi buikje eraan over houden.. die zouden dan nooit een kans krijgen. Beetje confronterend!
lijkt het wel op ja... Dat je trots op je eigen ben groot gelijk. Je hebt weer een prachtig buikje...Maar om er gelijk een wedstrijd er van willen maken niet iedereen is hetzelfde
Ik proef hier wat jaloersigheid....kom dames! Ik ga meteen naar je buikkie kijken...kan dat heel goed hebben hoor (ondanks mijn eigen oh zo gezellige ritssluiting). Iedereen weet wat de risico's zijn voor je figuur na een bevalling Niet zeuren dus, daarvoor opent ze het topic niet. Ik verplaats hem wel naar zwangerschap....omdat de lounge hier niet voor bedoeld is Elmo
Je MOET ook geen compliment achterlaten...daar kan je zelf voor kiezen. Je kan ook gewoon niks typen Edit: de persoon waar dit op sloeg heeft haar post aangepast.
Ik zeg altijd maar zo, je mag jezelf best complimenten geven, een ander doet het meestal niet voor je Meid je hebt een prachtig figuur overgehouden en dat na 3 kids ik vindt het een super prestatie. Lekker van genieten zou ik zeggen. En degene met het meeste comentaar zijn ook degene met de meeste jaloezie. Ik hoop dat ik over een maand of 7 ook trots kan zijn op mezelf als ik mijn oude figuur weer terug heb. Nu ben ik blij met me dikke tummie Liefs Mariska
Om het nou een super prestatie te noemen.... als je buik zo weer is 6 weken na de bevalling, is het je lichaam die zich blijkbaar zelf goed herstelt en heb je gewoon geluk . Maar je kan dan natuurlijk wel trots zijn op je lichaam! Ik ga ervan uit dat ik er wel een flubberbuik aan over ga houden, kan het altijd nog meevallen. Liefst zonder ritssluiting, maar niet voor het mooie, maar omdat ik hoop thuis te bevallen en die ritssluiting zetten ze er niet thuis in . Liefs, Snoopy
Nee Snoopy...ik dacht er precies zo over Hoop dat het je lukt meid, zonder flubberbuik natuurlijk :-D