Hi, Zojuist deze test gedaan. Op maandag 3 oktober had ik een positieve Ovulatietest. Kan ik er van uitgaan dat het toen gelukt is? In de Flo app heeft het namelijk aan dat ik al 4 weken ben..
1-2 op de clearblue is 3-4 ‘in het echt’ Dus als je 3 okt je ei had ben je nu 13 dpo dus dan ben je 3+6 dus 4 klopt dan wel gefeliciteerd! ♥️
Oh wacht sorry klein beetje verkeerd gelezen. 3 okt positieve test, 24-48 u later ei. Dan ben je nu 11-12 dpo dus dan 3+4 of 3+5. Maar goed dat veranderd alsnog niks natuurlijk! Je bent zwanger en dat is wat telt
3-10 posi ovu = uiterlijk 5-10 je eisprong. Vandaag is het 11 dagen verder dus ben je 3 weken en 4 dagen zwanger en dat komt exact overeen met de testuitslag (1-2 betekent tussen 3 en 4 weken zwanger). Gefeliciteerd!
Dankjewel! Oké dus dat zou betekenen dat ik rond 3-10 zwanger ben geworden. Maar ze rekenen vanaf de eerste datum van de laatste cyclus. Dus officieel 1-2 weken zwanger, maar als je zou rekenen vanaf de laatste cyclus 3-4 weken?
Je moet uitgaan van de ovulatie! Hier een lange cyclus en ben nu 4+1 zwanger, als ik het via m’n eerste dag laatste menstruatie zou berekenen zou ik al bijna 6w zijn. Klopt niet haha