nog een paar dagen...

Discussie in 'De bevalling' gestart door claudia2008, 23 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. claudia2008

claudia2008 Bekend lid

14 jun 2008
    686
    0
    0
    Hoi meiden,

Moet nog 2 daagjes wachten tot de uitgerekende datum..wie zit er ook op het wachtbankje? Mijn dochter is na 40+3 geboren dus daar hou ik nu ook maar rekening mee...alles daarna zou ik we erg lang wachten vinden.....:(
    Heb het ook een beetje gehad met het slechte slapen door de dikke buik...en het vele plassen overdag en s nachts...dus wat mij betreft mag hij komen!!! :D

Allemaal veel succes met de bevalling alvast!

Groetjes Claudia

2. ziezo

ziezo Bekend lid

2 mrt 2007
    709
    39
    28
    Die van mij wordt donderdag gehaalt doormddel van een keizersnede. ik hoop de hele tijd dat hij deze paar dagen nog even blijft zitten.Veel succes met wachten en hopelijk kan je de kleine snel in je armen sluiten.

3. claudia2008

claudia2008 Bekend lid

14 jun 2008
    686
    0
    0
    ooow wat spannend! Hoop ook voor je dat jouw kleintje dan nog even paar daagjes blijft zitten! Heel veel succes donderdag en natuurlijk plezier gewenst zodra je je kleintje ziet!!!:D

4. bloem79

bloem79 Actief lid

16 okt 2006
    406
    0
    16
    Hier ook nog een paar dagen (hopelijk). Onze 1e is met 38 weken geboren, dus zit al een poosje op wacht:(.

5. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    vandaag mijn uitgerekende datum!!!
    het rommelt gigantisch dus het wordt spannend hier..

6. leyshena

leyshena Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.959
    0
    0
    helpende niveau 2 in opleiding
    midden nederland
    ik ben donderdg 39wk
    vanaf zondag nacht al rugpijn en buikkrampen
    nu weer pijn in onderbuik
    vanaf zondag aant overgeven
    en de kleine meid is erg stil in de buik
    voel wel af en toe bewegingen maar kweet niet of dat het is wat de kramp veroorzaakt
    bedoelle jullie dat met gerommel?

7. leyshena

leyshena Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.959
    0
    0
    helpende niveau 2 in opleiding
    midden nederland
    volgends de berekingen van internet ben ik de 27e of 29e uitgeteld
    zelfs op de site van mn verloskundige ben ik de 27e uitgerekend
    dus ik vind het best wel spannend nu

je weet het niet heh
    mijn 1e kwam met 39 2

8. Mariposa2010

5 mrt 2010
    44
    0
    0
    Hey! Ik ben ook as vrijdag uitgerekend.
    Sinds deze week heb ik regelmatig kramp in m'n onderbuik. Beetje ongesteldheidsgevoel. En gister en vandaag was m'n beebje ook best rustig. Hoop zo dat ik hem snel in m'n armen heb!!! Vind het wachten best moeilijk. Maar het kan niet lang meer duren ;)

9. elis

elis Lid

9 feb 2010
    14
    0
    0
    Ik moet ook nog maar 2 dagen tot de uitgerekende datum.. Ben het zo beu! Heb al bijna anderhalve week veel buikpijn en spugen enzo, dus laat maar komen!
    Succes met wachten allemaal!

10. Indigo

Indigo Lid

12 nov 2010
    99
    0
    0
    Hier nog 6 dagen tot de uitgerekende datum en ik heb eerlijk gezegd nog geen onrustig gevoel. Hoop stiekem dat de kleine nog even blijft zitten, nudat we flink ingeslagen hebben voor a.s. donderdag Thanksgiving te vieren (Mn man is Amerikaans ;))

Omdat ik nog geen enkel voorwerk gehad heb (behalve gisteravond klein beetje buikpijn) heb ik het vermoeden dat ik wel eens overtijd zal gaan lopen. We gaan het wel zien toch?

11. kareltje

kareltje Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.144
    0
    0
    Hallo meiden,

Hier ook nog maar een paar dagen te gaan.Ben officieel maandag uitgerekend.Van mij mag het nu al komen,heb echt verschrikkelijk pijn in mijn bekken.Slapen gaat ook heel slecht heb dan binnnen een uurtje last van mijn benen.
    De vorige kwam met 39+5 dus ben benieuwd of ik weer zaterdag ga bevallen!!!!!

12. Truusje77

Truusje77 Actief lid

10 mrt 2008
    152
    0
    0
    Net over de grens
    Ik ben morgen uitgerekend en ik had verwacht dat de kleine er al wel zou zijn. Al had ik gisteren wel wat gerommel.
    Onze eerst is met 39+2 geboren en ging er toch wel vanuit dat deze afgelopen weekend geboren zou worden.
    Helaas nog geen wondertje in real live......

Succes allemaal met wachten

13. soley

soley Actief lid

11 jul 2010
    332
    0
    0
    Noord Brabant
    Nu 3 dagen overtijd, en ondanks dat ze al heel vroeg was ingedaald en al wekenlang voor voorweeen zorgt nog steeds geen baby! Bijzonder vermoeiend. Vanochtend bij de VK gestript, kijken of dat helpt, anders doen ze donderdag nog een poging, lukt dat niet dan maandag naar het ziekenhuis....

14. kleuterjuffie

28 sep 2009
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet ook nog 2 dagen tot de uitgerekende datum.
    Wat duurt het wachten lang he?! Zeker als je van allemaal meiden leest die later als jij uitgerekent zijn en hun kindje al hebben.
    Leuk dat er toch nog een heel aantal meiden zijn die allemaal even ver zijn.
    Hopen dat we niet lang meer hoeven te wachten.

15. Indigo

Indigo Lid

12 nov 2010
    99
    0
    0
    Voor m'n eigen nieuwsgierigheid, hoe denken jullie over strippen? Is het iets wat je zelf wil vragen aan de VK of misschien al gedaan hebt?

Persoonlijk wil ik dit niet, omdat mijn gevoel heel sterk zegt dat de kleine komt als hij er klaar voor is. Om die reden hoop ik eigenlijk ook niet ingeleid te worden, zonder dat daar echte medische noodzaak voor is. Heb het idee dat ik een uitzondering ben, daarom benieuwd naar jullie gedachtes?

16. kleuterjuffie

28 sep 2009
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn verloskundige begon vandaag zelf over strippen. Bij ons doen ze dat standaard bij ongeveer 41 weken.
    Maar bij strippen moet je wel minimaal een centimeter ontsluiting hebben dus je baarmoeder moet er al wel klaar voor zijn.

Met strippen blijft het een natuurlijke bevalling (als het helpt natuurlijk). Begreep van de verloskundige dat inleiden wel meer risico's met zich meebrengt.
    Ik vind het zelf wel een fijn idee dat er tenminste iets gebeurd als ik over tijd loop.

17. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    nou dames, ik denk dat er vandaag bij ons een nieuwe wereld burger zich aandient. Vanaf 5 uur toch behoorlijke ween om het kwartier. echt van het formaat dat ik niet weet waar ik het zoeken moet.
    Ook al wat bloed verloren, dusssss Willem is snel even naar zijn werk om de laatste orders over te dragen en nog wat boodschapje ste doen en komt dan weer terug . Ik hou jullie op de hoogte!!!!

18. kleuterjuffie

28 sep 2009
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Avon,

Super zeg, hopen dat het doorzet!
    Sterkte met bevallen.

19. kareltje

kareltje Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.144
    0
    0
    Avon,

Spannend hoor.
    Nou sterkte met alles wat komen gaat vandaag,ik hoop dat je snel jullie wondertje in de armen hebben.

En natuurlijk hopen we allemaal snel te volgen.

Gr Kareltje

20. junior1

junior1 Bekend lid

21 feb 2010
    649
    1
    18
    Oh Avon, wat spannend!!!! En wat dapper dat je je man weg laat gaan, hihi. Die van mij zou mijn hand niet meer los mogen laten denk ik :)

Voor mij nog 1 week maar heb het gevoel dat het ook eens 3 weken kan worden.

Deel Deze Pagina