Hi Meiden Ons dochtertje word morgen al een maand. Nu heb ik de laatste paar dagen bijna niks meer gevloeid, was ook een bruine kleur. Tot ik vanmiddag ging plassen zag ik weer bloed maar dan rood.. Hihi ik was weer in paniek.... Ik denk dat ik ongesteld ben geworden, maar vooedat ik zwanger was en de pil slikte was het niet helderrood maar ook beetje bruinig bloed altijd. Nu is het echt rood en als ik ga ga plassen is het echt zn sliert... Het loopt er niet uit en is ook niet overmatig veel. Ik heb een 4e graad totaal ruptuur gehad en was al ant denken aan een blieding maar volgens mijn moeder kon dit nu niet meer dan had ik het eerder al moeten hebben en niet nog eens na een maand. Ook pietst het me van onder nu een beetje.... Morgen de ha bellen voor weer een receptje voor de pil... Herkennen jullie dit of moet ik me zorgen maken?
Ik had precies hetzelfde, ik ben dus gewoon alweer voor de eerste keer ongesteld geworden... Pffff 6 weken na de bevalling, en dat terwijl ik fulltime borstvoeding geef, had toch stiekem gehoopt dat her nog eventjes was weggebleven...
Kan zijn dat als je meer gaat doen je weer meer vloeit. Ik dacht met 3 weken klaar te zijn tot ik net even wat teveel deed en dus weer rood verloor. Dat werd langzaam minder en met 6 weken werd ik echt weer ongesteld.
Kan heel normaal zijn. Ik ging ook vrij snel na bruin bloedverlies weer rood bloed verliezen met slierten maar hield ook snel weer op. En vergelijken met toen je de pil slikte kan je niet omdat dat met hormonen was en je lichaam het nu zelf regelt.
Kan maar zo zijn dat dit inderdaad je menstruatie is.. Hier nog even wachten, nog steeds geen bloed te bekennen
Ik heb 5,5 week gebloed na de bevalling (laatste 2 weken beduidend minder en bruinig) en met 6 weken had ik ook mijn eerste menstruatie.
Ja denk dat het mn menstruatie is kan niet anders haha maar ben zoveel echt niet gewend. Heb ook kleine stolseltjes erbij.
Het is nu natuurlijk ook anders, na 9 maanden geen bloeding hebben gehad.. Ga je weer aan de pil? Daarmee mag je beginnen op dag 1 van je menstruatie hé!
pff ja vind het best eng, moet om de zoveel tijd kijken hoe erg het is haha Ja ik ga weer aan de pil. Heb hem vandaag weer besteld bij de ha. Maandag kan ik afhalen en ermee beginnen en hopelijk krijg ik de oude menstruatie weer terug haha. Toen kon ik het opvangen met inlegkruisjes zo weinig en deed ik 3 a 4x verschonen En toen was het ook beetje bruinig maar nooit zo rood als dit pff. Als ik op de wc zit is de hele pot rood.... is dit ook normaal dan?
Is heel normaal dat het zoveel is. De eerste keer is meestal even flink schrikken. De tweede en derde keer wordt het langzaam minder en vaak is het daarna weer zoals het was. Komt wel weer goed hoor. Is het echt zoveel dat je denkt dit is echt niet goed moet je de vk even bellen.