Ik ben niet goed bezig geweest eigenlijk,... Tenminste niet zals het hoort: Halverwege mijn strip gestopt, heb in 14 jaar de pil niet één maand goed kunnen slikken geloof ik, maar nu was het enigsinds bewust. Daarna wel netjes ongesteld geworden. In de eerste cyclus gewoon geklust. Nu heb ik echt ontzettend veel vage klachten, die waarschijnlijk aan het ontpillen liggen, maar goed wie weet ook niet? Maar nu is mijn vraag uiteindelijk wanneer kan ik tetsen? Ik weet dus ook niet hoelang mijn cyclus is en mocht ik toch tot de hele weinig behoren die in één keer zwanger zou zijn dan is het toch fijn om dat een keer te weten?
je eerste cyclus na de ontrekkingsbloeding neem ik aan? dan zal je op ongeveer dag 14 na je eerste ongesteldheidsdag je eisprong hebben en dan nog een 14 dagen later kun je testen
Ik zit nu op dag 29. Dus als ik het goed begrijp had ik gisteren kunnen testen in een ideale wereld als mijn cyclus in één keer 28 dagen zou zijn. Ik zal ze wel bestellen en dan,.. durf ik het denk ik niet Vraag me ook af of er ook anderen zijn geweest die net zoals ik niet zo netjes zijn geweest in de eerste cyclus om meteen aan de slag te gaan?
Hoi Sneaky, Wij zijn ook gewoon vanaf het begin gewoon gaan klussen, en je ziet ik zit alweer in ronde 3. Liefs
Nou, wij hebben ook gewoon meteen geklust hoor, het maakt je alleen wel erg onzeker omdat je bij al die klachten niet weet of het nu zwangerschapskwalen zijn of dat het aan het ontpillen ligt. Er zijn ook veel meiden die door het ontpillen een hele lange cyclus hebben, dit kan bij jou ook het geval zijn. Ik zou nog even een paar dagen wachten en dan een keer testen. Heel veel succes ermee.
Hebben wij ook gedaan hoor, gelijk aan bak haha! Het is idd alleen heel lastig om te bepalen waar de klachten precies bij horen.....ik zou een testje wagen en als je over een weekje nog niet ongi bent geworden weer s een... Veel succes meid! Liefs
Had test vanochtend besteld, maar een uur later had ik al het gevoel dat het niet meer hoefde en inderdaad nog wat uurtjes later en de ongie is gekomen. Aan de ene kant voel ik me ook wel erg opgelucht. Ik weet nu zeker dat het aan het ontpillen ligt en dat mijn eerste cyclus zonder pillen heel netjes 28 dagen was. Ik heb het gevoel dat het nu pas echt gaat beginnen (het zwanger proberen te worden dan natuurlijk)
Ja, zul je altijd zien, heb je ze net besteld komen de op bezoek! Balen hoor, ook al weet je dat het maar een kleine kans is dat je meteen zwanger bent je hoopt er dan toch op. Het ontpillen kan overigens wel een half jaar duren, maar dit verschilt per persoon. Ik heb er bijvoorbeeld de eerste drie maanden erg last van gehad en heb nu het idee er vanaf te zijn (half augustus gestopt met de pil). Ik wens je heel veel succes ermee!
ja is toch altijd zo meid! Gelukkig kun je ze nog wel eventjes bewaren. Succes met alles! Dikke kus Swiggy
Ah balen meid! Maar bekijk het idd positief dat je mooi na 28 dgn uit jezelf ongi bent geworden...en nu kan je veel makkelijker je volg NOD uitrekenen enzo...veel succes, hopelijk is het deze ronde raak! Liefs
Ben ook van plan om meteen na het stoppen te klussen. Heb wel zitten denken over condooms (hebben we ook wel in huis van toen we nog niet op de pil alleen durfden te vertrouwen).