Nog veel te vroeg of toch al naar de gyn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Winter, 27 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Winter

Winter Actief lid

5 dec 2006
    307
    0
    0
    Psychologie, Filmmuziek, Rusland
    Hey,

zoals ik al eerder vermeld had, heb ik dus donderdag 25/1 een zw. test gedaan en toen zag ik een licht maar wel duidelijk tweede streepje.
    Vandaag zaterdag 27/1 een tweede test gedaan en het tweede streepje is veel duidelijker nu. Mijn man zei vanmorgen dat mijn borsten al heel de week ronder zijn en mijn tepels dikker. Ik heb de zw. testen van deze site gebruikt die van Matcare dus.

Aangezien ik niet precies weet hoe ver ik zou kunnen zijn (had op 11/01 een ovulatiestest waarvan het streepje bijna even donker was als teststreep en de dagen erna werd ie steeds lichter) stelt mijn man voor om toch nog even te wachten om naar de gyn te bellen. Als de ovutesten precies kloppen dan zit ik vandaag nog maar 17 dagen na een positieve ovutest.
    Ik denk wel dat de ovutesten kloppen want ook vandaag en ook donderdag heb ik samen met mijn zw. test een ovutest gedaan en de beide strepen op de ovutest van vandaag zijn even donker al donderdag dus ze verlichteren niet van kleur zoals de ovutesten op 11/1 en de dagen erna.

Ik heb deze zomer wel een miskraam gehad. Mijn lichaam heeft precies wel veel werk gehad op terug op pijl te komen. (zo' 6 maanden dus)
    Deze keer is het wel een heel ander gevoel, mijn onderbuik spant, mijn borsten zijn voller, tepels zijn dikker. Deze zomer voelde ik helemaal niets tot ik ging bloeden en een miskraam had natuurlijk.

Mss ga ik maandag nog es een zw. test halen in de supermarkt die veel meer hcg waarde nodig heeft om zeker te zijn.

In elk geval ik ben onzeker of ik nu al een afspraak moet maken met de gyn.

Liefs Winter

2. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Bel maandag even met de gyn en overleg even. Dan weet je in ieder geval zeker wat je moet doen en maak je je daar geen zorgen over. Succes met je zwangerschap!

Deel Deze Pagina