Is het normaal dat je niet elke maand je eisprong voelt? De ene keer heb ik er wel last van, steken in mijn buik en krampen en de andere keer voel ik zo goed als niks. Hoe is dat bij jullie???
hier ook, soms niks, soms licht en soms heel pijnlijk dominant aanwezig. ik heb wel iedere maand een eisprong.
Kan het ook zijn dat een een maand geen eisprong heb? Dus geen kans om zwanger te woorden. Hoe weet je dan dat je wel of niet een eisprong heb gehad als je niks voelt?
ik heb hem denk ik ook nog maar 1x gevoeld... maar dat was wel toevallig toen ik vrij was en lekker op de bank zat.. en had zo'n zin in seks!!! daarna nooit weer gevoeld!! wel pijntjes maar of dat het was...
Beetje een gekke vraag misschien, maarrrr..... kun je je eisprong ook voelen als je nog aan de pil bent?
Ik voel ook bijna nooit mijn eiersprong. Heb 2 keer gehad dat ik dacht iets te voelen. ook maanden dat ik dus niks voelde.
ik heb vorige keer men eisprong echt hard gevoeld, had steken vanonder in men buik, het voelde aan als steken nadat je een toertje hebt gelopen.. hopelijk voel ik hem volgende keer niet want dat doet geen deugd! maar sommigen voelen er gewoon niks van..
Ah! Dat is waar ook Ik ben erg benieuwd of ik na het stoppen wel iets ga merken, aangezien ik vrij kort nadat ik ongesteld werd aan de pil ben gegaan. Ik heb dus nooit een normale cyclus gehad.
ik ben 11 jaar aan de pil geweest en weet ook niet meer hoe mijn cyclus daarvoor was. vaak hoor ik van de mensen die het wel wisten dat het vaak na de pil toch anders is/zelf na de zwangerschap kan je cyclus ook weer heel anders zijn. het zegt dus niet.
Ik voel mijn ei altijd. Eerst een paar dagen zeurende pijn en dan echt een paar uur verschrikkelijke steken en krampen en dan neemt het af. Op zich wel fijn dat je precies weet wanneer je moet gaan klussen, maar pfoe de pijn is niet echt prettig.