Dag meiden, Ik zit in mijn 2de ronde met Clomid en pregnyl. Ik heb gisteren om 12h45 een pregnyl injectie gehad van 5000. We hebben dezelfde avond om 18h seks gehad en deze middag. Mijn gyn vertelde mij dat ik binnen de 24h een eisprong zou hebben. (de avond voor pregnyl hadden we ook gevrijt) Omdat ik altijd kapot ben door de pregnyl had ik eigenlijk niet zoveel zin om te vrijen... Ik was dan ook gisteren en deze middag niet zo "vochtig" tijdens het vrijen.... Kan dat een nadelig gevolg hebben voor de zwemmers? Denken jullie dat wij best nog een poging doen morgen? Ik heb ook steeds last van het feit dat veeeeeel sperma weer uit mij loopt. Terwijl ik nog 10 min blijf liggen met men benen omhoog... Kan iemand mij advies geven? Ben op dit moment radeloos
Ik heb geen ervaring met Clomid en pregnyl, dus misschien heb ik het mis, maar het lijkt mij dat jullie genoeg hebben gevreeën om voldoende levende zaadjes klaar te hebben liggen voor je eitje. De dag voor de injectie, de dag van de injectie en de middag na de injectie, begrijp ik. Lijkt mij voldoende hoor, zelfs al was je niet zo heel vochtig dus. Ik zou toch proberen om morgen nog een keer te vrijen, mits je natuurlijk zin hebt, want ik geloof dat de drie dagen wel voldoende zijn, maar just to be sure.. En wat het vochtig zijn betreft... Je zou eens dat glijmiddel kunnen gebruiken, dat helpt misschien iets. Ik weet niet of dat de zaadjes ook helpt, maar misschien zou je daar eens wat info over kunnen opzoeken. Ik hoop dat je iets hebt aan mijn antwoord. Ik zal duimen voor je!
Bedankt voor jullie reacties.... Het geeft mij enorm veel steun!!! Ik denk dat we morgenavond nog eens klussen... Het is misschien een rare vraag, maar hebben jullie ook last van het sperma dat terug loopt? Het is eigenlijk bijna alles...
Jawel hoor, bij mij loopt er ook altijd weer wat uit, meer tijdens de onvruchtbare dagen, maar altijd wel wat. Ik geloof ook dat wat er uit loopt hoofdzakelijk zaadvloeistof is met misschien een klein aantal spermacellen. De grootste hoeveelheid spermacellen zijn allang onderweg naar ei.
Ja bij mij ook. Alleen de laatste keer niet. Vond ik zo apart. Ik stond op en er kwam maar niets. Na een tijdje liep er wat uit maar niet veel. Hierdoor de stiekeme hoop dat dit misschien wel eens de lucky shot zou kunnen zijn. Nog 1 week tot nod. Duim duim
ja hoor ook hier gebeurd dat een kussen onder je billen en benen omhoog helpt iets... maar de sterktste zwemmers zwemmen gelijk richting eitje hoor
Hier loopt er ook altijd veel(alles) uit. En ben ook niet heel vochtig en kom eigenlijk bijna nooit klaar. Heb me hier ook vaak druk om gemaakt, maar ik zie het wel. Even heel stom gezegd, maar iemand die verkracht word is echt niet vochtig en heeft zeker niet klaarkomen, en ook zij raken zwanger. En die ligt daarna echt niet met de kont in de lucht. Ik denk dat het komt wanneer het komt, toch is het een frustrerende tijd tot het zover is! Seks heb je denk ik wel genoeg gehad nu
Hallo, Ik heb ook geen ervaring met medicatie om zwanger te raken maar zo te horen hebben jullie heel goed je best gedaan! Bij mij loopt het ook altijd terug en ik ben ook niet al te vochtig. Toch was het bij ons al 3 keer raak dus het kan zeker. Wij zijn nu voor nr 3 bezig en maandag kwam er bij mij ook vrijwel niets terug. Echter gisterochtend toen ik opstond kwam er wel heel veel terug, leek zo langs mijn benen te lopen (zo voelde het in ieder geval) het komt dus wel een keer terug denk ik... Ik hoop voor jullie dat jullie raak "geschoten" hebben! Succes op het wachtbankje meid!
Dankjewel voor de ervaringen... Wij gaan vvd nog eens klussen, is het niet voor het goede doel, dan voor de gyn. Ik mag pas testen na 14 dagen na mijn pregnyl.... Nu een werkje op reis en hopen aks ik thuiskom dat ik een positieve test mag hebben...... Ik hooooooooooooop. Duimen jullie mee? Liefs
Het lijkt heel veel maar dat valt reuze mee Al het sperma wat er weer uit loopt was soieso niet sterk genoeg om naar boven te zwemmen en een ei te bevruchten.. De sterke zaadjes zijn allang onderweg.. Dus geen zorgen maken daarover En maakt niet of je nou 10 min blijft liggen of 3 dagen.. Het loopt er altijd uit
Ik weet niet waarom je medicatie gebruikt, maar als dat iets te maken heeft met de kwaliteit van het zaad van je partner, zou je het eens voor kunnen leggen aan je gyn. Maar ik had het ook hoor, dat er altijd wat terug liep. Wel minder tijdens mn vrchtbare dagen. Of het dan beter blijft 'plakken' door de vele afscheiding of dat het inderdaad omhoog zwemt weet ik niet. Ik heb wel eens gehoord dat de spermacellen blijven 'kleven' aan de baarmoedermond en vervolgens gaan zwemmen en dat wat er weer uitloopt alleen maar het vocht is, dus zonder cellen (of in ieder geval niet veel en niet de bikkels die kunnen zwemmen naar jouw ei ). Hoop dat je snel zwanger bent!