yasmine

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door kitana, 2 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kitana

kitana Actief lid

12 dec 2007
    411
    0
    0
    Zwijndrecht
    hallo iedereen

wie nam er yasmine in en wat waren jullie ervaringen ermee?

ook ben ik nieuwsgierig hoeveel die pil kostin nederland. in belgie is die pil redelijk duur zo'n 29 euro

2. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ik nam het voor de zwangerschap,en ben er nu pas terug mee begonnen,dus ben wel tevreden :p Geen extra gewichtstoename ofzo,heerlijk!

Maar inderdaad vrij prijzig...

3. Kleine

Kleine Actief lid

17 dec 2007
    194
    0
    0
    kheb het een korte tijd gehad

mwaa heel tevreden was ik er niet over kreeg haar uitval en steeds misselijk als ik de pil had ingenomen

xx

4. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    Ik vertel net in andere topic dat ik hem ook gebruikt heb. Beviel me erg goed, beter als de microgynon 30. Volgens mij moest ik iets van 15 euro betalen.

Groetjes Simone

5. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Ik gebruik hem sinds kort omdat ik hoorde dat er minder bijwerkingen bij zijn dan bij andere pillen. Tot nu toe bevalt het goed. Moest 12 euro eb betalen, maar als je een aanvullende verzekering hebt krijg je dat vaak weer terug. Moet je even in de polis kijken.

Groetjes Rosa

6. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Ik heb hem ook een paar maanden geslikt. Daarvoor had ik mycrogynon 30 maar daar kreeg ik enorme hoofdpijn van. Met de yasmin was het een stuk beter. Was wel wat duurder dan de mycrogynon maar had het er wel voor over.

7. SSV

SSV Lid

17 mei 2007
    92
    0
    0
    Hallo
    Ik heb een twee-tal jaar Yasmine ingenomen. Maar op een bepaald moment heb ik longembolen gekregen en een longontsteking. Ze hebben me toen gevraag om onmiddellijk met de pil te stoppen.
    Ik kreeg er na verloop van tijd spierpijn van. Mijn zussie trouwens ook. Zij is er nu ook mee gestopt... op aanraden van de arts...
    Ja, elk zijn eigen merk en ding zeker.

8. kitana

kitana Actief lid

12 dec 2007
    411
    0
    0
    Zwijndrecht
    hey

bij ons in belgie kost hij heel veel, maar tot je 30 jaar krijg ik 30 euro per jaar terug van de ziekenfonds.

dus valt dat goed mee. inderdaad bitter weinig bijwerkingen. ik had ook geen gewichtstoename ervan ofz wat bij harmonet (mijn vorige pil) wel het geval was (20 kilo, die er nu gelukkig er wel allemaal af zijn)

9. Niet meer actief

Ik ben ook aan Yasmine geweest en werd er enorm emotioneel van ik kon soms huilen als een baby echt waar.
    En ik werd er neerslachtig en sirieus van, dingen die niet echt bij mij horen.
    Dat had ik pas door dat dat door de pil kwam allemaal toen ik 2 maanden gestopt was. Overgins ben ik gestopt met die bende omdat ik er enorm ziek van werd op een gegeven moment in me stopweek merkte ik dat ik me goed voelde en zodra ik aan die pil begon werd ik doodziek weer.
    Ik werd flauw en duizelig had vreetbuien.. was moe tot niks instaat echt verschrikkelijk.

Nu na het stoppen met de pil (14okt 2007) voel ik me stukken beter emotioneel stabieler. En het enige probleem is me cyclus.. voor ik aan de pil ging had ik altijd een mooie cyclus van 29 en moet je me nou zien!

Ik zelf ben op erg jonge leeftijd aan die troep begonnen omdat ik naief was en geen verantwoordelijkheid had. Nu zou ik me lichaam er nooit meer zo mee vergiftigen als ik gedaan heb. Dus ik zou er niet TE makkelijk overnadenken over de pil nemen want uiteindelijk zit er gewoon iemand achter die er geld aan wil verdienen of de dokter het nou voorschrijft ofniet!

Al met al mag ik blijzijn dat ik gestopt ben omdat ik er ziek van werd en niet omdat ik me kinderwens waar wou maken. Dat had me toch een dumper geweest!

10. kitana

kitana Actief lid

12 dec 2007
    411
    0
    0
    Zwijndrecht
    hey appelsakje

dat heb ik met yasmine niet gekregen. zo dat emotioneel zijn enz.

dat is van mens tot mens

Deel Deze Pagina