Ik weet het, ik mag niet zeuren.. Ik heb drie schitterende dochters, raakte makkelijk zwanger, alles loopt gesmeerd.. Ik heb sinds (heel) kort een leuke baan, manlief is ook net van baan geswitched, we hebben twee auto's, twee huizen zelfs, alles goed voor elkaar.. Maar waarom blijven die kriebels nou niet gewoon even weg? Die kriebels voor nog eens zwanger zijn, bevallen, een kleine baby hebben.. Mijn jongste is pas zes maand, waar heb ik het over! Maar toch zijn ze er.. Die kriebels.. Er komt heus nog wel een vierde kindje, maar ik wil en moet nu eerst even een beetje zekerheid opbouwen met mijn werk, en dus heb ik een Mirena.. Waarom staan die kriebels dan nu niet even (net als mijn cyclus) op pauze?! Waarom voelt het zo onnatuurlijk om tegen te houden wat ik, en mijn man ook overigens, eigenlijk zo graag willen? Het kleine leeftijdsverschil tussen Yashyra en Naeyyssa bevalt ons geweldig, denk dat dat ook bijdraagt in het de kop opsteken van de kriebels, maar als het even niet kan, kan het gewoon niet.. Toch? Bahbahbahbah die Mirena is niks dan ellende, ben 'm eigenlijk liever kwijt dan rijk (voor uitleg zie onze kidzsite) maar als ik nu die Mirena laat verwijderen en aan de pil ga, ben ik bang dat ik 'm iets te vaak ga 'vergeten'.. Wat is dat nou toch! Het is verstikkend, ik word er gewoon emotioneel van.. Ik mag dit niet voelen! Maar hoe schakel ik het uit....... Sorry, ik moest even spuien.. Ben gewoon helemaal emo.. Liefs Esther
Jeetje wat vervelend voor je allemaal zeg... Ik zou trouwens niet aan de pil beginnen hoor daar heb ik zelf zo een spijt van moet je me cyclus zien! Ik mag nog blij zijn dat ik een jaar voor het ECHTE werk ben gestopt want anders had ik echt zware telleurstellingen gekregen. Ik zou er of gewoon toch voor gaan nog een kleine of condoom dan maar.. of voort zingen de kerk uit met het risico misschien toch zwanger te raken. Het lijkt me idd een erg deprimerende situatie waar je in zit maarja je kan ook moeilijk de rest van je leven zwanger blijven en kindjes baren. Ik zou genieten van je kleine van 6 maanden en een beetje afleiding zoeken en zwangerschapspagina ff uit me leven verbannen. Veel succes nog !
Kan me voorstellen dat je spijt hebt, zie ik nou goed dat je een cyclus van 126 dagen hebt gehad?! Jeetje, meid toch! Condoom is hier geen optie want ik heb een latexallergie dat kan er ook nog wel bij.. Nu nog een kleine kan nog niet / willen we nog niet omdat ik eerst een vast contract wil hebben.. Drie kids kunnen we wel op 1 salaris betalen maar vier niet.. Voor het zingen de kerk uit..... Laten we dat maar niet doen, daar zijn we iets te vruchtbaar voor.. Pff er is gewoon geen pasklare oplossing, da's echt kl@te! Deprimerend, ja.. Verstikkend vooral.. Omdat ik dingen voel die ik niet 'mag' voelen.. Bedankt voor je berichtje, de virtuele steun doet me goed! Liefs Esther
Hey Esther, echt waar hoor 126... erg he haha.. ik ga me lichaam nooit meer zo vergiftigen met die bende. Ik had voor die troep gewoon een mooie cyclus hoor. Het maakt me soms echt kwaad zelfs dat die troep aan vrouwen word verkocht maja als ze maar geld verdienen he. Wat vervelend dat je latexallergie hebt! Ik en me vriend doen wel het voor het zingen de kerk uit gaan maar ik heb ook pas 2 eitjes gehad in 6 maanden. Dus misschien dat als ik weer op orde ben het idd wel riskant is ja. Echt vervelend he.. niet weten wat te doen.. ik heb wel gelezen is over een Femcap dat is een heel klein kapje die je over je BMM moet leggen en 37uur in kan houden alsje wilt. Daar zitten geen hormonen in maar of het nou zo betrouwbaar is is mij toch ook wel de vraag... Misschien toch afleiding proberen te zoeken en niet teveel Zwangerschapspagina inje leven.. Groetjess