Tandarts vraagje..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door , 4 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hallo allemaal,

Ik heb een klein vraagje over mijn tandartsafspraak volgende week.
    Er is namelijk een kiez afgebroken en er zal dus zowiezo een foto gemaakt moeten worden en eventueel een verdoving.
    Nou kan dat volgens mij schadelijk zijn voor een eventuele zwangerschap toch?
    Ik vraag dit omdat ik volgens mij gisteren last heb gehad van een eventuele innesteling.
    Mijn banner staat trouwens ingesteld op mijn langste cyclus van 29 dagen.
    Al is hij vaker 26 dagen dan 29.
    Dus een innesteling zou best kunnen rond die tijd. Mijn ei had ik al gehad namelijk.

Moet ik mijn afspraak verplaatsen?
    Tot ik meer weet?
    Maar aan de andere kant, het moet echt gebeuren anders heb ik een probleem.

Wie heeft er advies voor mij?

2. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Ik zou het iig zeggen tegen je tandarts heb ik ook gedaan. De assistente had het er over dat er evt een loden schort was om om te doen. Weet natuurlijk niet of dat bij elke tandarts zo is. Dus ik zou iig gewoon gaan en het wel zeggen dat de kans bestaat dat je zwanger bent. Suc6

3. Niet meer actief

Heel erg bedankt voor je reactie.
    Dan ga ik gewoon en zeg ik tegen hun dat er een mogelijkheid op zwangerschap is..

4. s1986

s1986 Niet meer actief

Een verdoving maakt niet zo uit want de eerste 4 weken krijgt je kindje nog geen bloed van jou maar die foto is idd nie zo best. Succes bij de tandarts.

5. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    meld dat er een mogenlijkheid is op zwanger zijn....voor de foto krijg je dan een loden schort. Verdoving is niet schadelijk

6. Linda27

Linda27 Actief lid

29 mei 2008
    420
    0
    0
    doktersassistente
    Randstad
    Ik ben tandartsassistente geweest en ik kan over de foto vertellen, als het digitaal is dan kan het eigenlijk geen kwaad. maar toch idd even voor de zekerheid zeggen dat er een mogelijkheid is :)

7. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Ik ben momenteel zwanger en er moeten bij mij volgende week twee verstandskiezen getrokken worden. Volgens de verloskundige kan de verdoving in ieder geval geen kwaad. Het is lokaal en er komt daardoor niet veel verdovingsmateriaal in de bloedbaan terecht. Maar uiteraard wel aangeven dat je zwanger zou kunnen zijn.
    Succes ermee

8. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Verdoving is inderdaad geen enkel probleem. Ik ben zelfs geopereerd aan mijn elleboog toen ik 8 weken zwanger was. De verdoving is lokaal, dus geen gevaar voor een eventuele zwangerschap. Met de foto moet je inderdaad wel even oppassen. Te veel straling kan slecht zijn, dus even een loodschort voor, dan is je kindje beter beschermd.

9. Pila79

Pila79 Bekend lid

4 dec 2007
    978
    0
    0
    Ik ben vorige week bij de tandarts geweest, maar ik moest wel ff naar buiten toen mijn man een foto kreeg. Plaatselijke verdoving is volgens mij ook niet zo heel erg, maar vertel idd de assistent dat er een mogelijkheid is dat je zwanger bent, dan kunnen ze er rekening mee houden.

10. Niet meer actief

Hartstikke bedankt dames,

Ik ga het zeker melden als ik daar ben.

Deel Deze Pagina