O, wat dom, ik dacht dat het vrijdag was en heb dr toen nog een fijne dag gewenst. Sorry @Tuttebella !!
Nou ben ik benieuwd waar @Tuttebella vandaan komt aangezien ik in de trouwbrance zit...misschien ken ik je dan wel oooo en offcourse gefeliciteerd, ik hoop dat je een geweldige dag hebt gehad! Ik ben echt een zwaan Kleef aan...niemand is goed genoeg voor mijn kinderen op mijn beste vriendin na en die trekt het niet om een week onze kinderen te hebben, dus ik ga niet zonder mijn kinderen weg. Maar goed ieder zijn ding toch, heb je er geen last van en de kinderen ook niet lekker gaan dan!
Lastig, ik zou een week wel trekken denk ik, op vakantie ben je toch aan het genieten en als je kinderen bij een vertrouwde oppas zijn komt het ook wel goed. Ik zou me ook meer bezwaard voelen dat ik andere mensen dan met mijn kinderen “opzadel”.
Ooh ik snap het eindelijk ook @Tuttebella gefeliciteerd! Hopelijk heb je een mooie dag gehad. Komt de foto van de jurk in het outfittopic?
Jaaaa, zou ik ook doen. Heerlijk ff alleen tijd met je partner. Ach en voor de trauma's hebben ze vandaag de dag genoeg hulp toch Ik hoop dat jullie een super dag hebben gehad en dat er een mooie huwelijksreis volgt. Ohja puur omdat ik een sucker ben voor trouwjurken, mag ik een foto zien. Mag zonder hoofd of uiterlijke kenmerken. En een nieuw profielplaatje zie ik, deze is ook leuk
Dit. Ondanks dat wij allebei jonge en gezonde ouders hebben, hebben wij geen oppas waar onze kinderen langer dan 1-2 nachten naar toe kunnen (noodgevallen daargelaten). Dus dan wordt het wel een heel geregel. Ik zou zelf max een week zonder kinderen weg willen. Wij zijn 3 weken op 'huwelijksreis' geweest. Onze oudste dochter was gewoon mee. Was echt een heerlijke vakantie
Tuurlijk mag je zeggen dat je het jammer vind, ik vraag mij alleen oprecht af waarom je dat had verwacht?
Sorry, ik was alleen benieuwd naar aanleiding van iets wat ik gelezen had. Het is absoluut niet bedoeld als sneer!
Nou ff serieus, het boeit mijn geen ene zak wat andere mensen doen. Ik zou de kinderen mee nemen op huwelijksreis want ik kan, vooral mijn jongste van drie maanden echt nog niet laten logeren ergens. Laat staan voor 1 of 2 weken!! Ik zou ook super bang zijn dat er wat met mij of met hun gebeurd. Maar @Tuttebella, knap dat je gewoon lekker 2.5 week weg gaat. Dat is toch mooi dat andere dat wel kunnen? Je bent ook nog gewoon jezelf en niet alleen mama dus ik heb er wel respect voor. De kindjes gaan het vast gezellig vinden bij opa en oma. Waar gaan jullie eigenlijk naar toe?
Ik zou alvast een kinderpsycholoog regelen Maar werkelijk? Heeft iemand een speciaal een account aangemaakt om de duur van jouw huwelijksreis te bekritiseren?
Heerlijk @Tuttebella En nog gefeliciteerd met jullie huwelijk Iedereen moet vooral lekker doen wat ze zelf willen