Langere positiebroeken?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door schmidt, 24 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi Dames,

Ik ben afgelopen zaterdag met mijn moeder op pad geweest om te kijken naar positiekleding. Mijn eigen kleren beginnen wat strak te zitten. Helaas heb ik hier om de hoek niet veel kleding gevonden, dus tegen de tijd dat ik weer wat meer energie heb ga ik maar eens richting de stad.

Ik ben zelf vrij lang en heb een lengte maat broek, 36. Dit is met normale kleding al lastig, maar voor positiekleding lijkt mij dit nog lastiger. Heeft iemand tips voor mij. Ik wil best via internet bestellen, maar dan moet ik er zeker van zijn dat het langere broeken zijn.

Alvast bedankt!

2. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.820
    2.679
    113
    Volgens mij heb jij geluk: positiebroeken zijn juist veel langer dan gewone broeken. Ik heb zelf lengtemaat 34 maar alle positiebroeken waren.voor.mij telang, ik moest de pijpen naar binnen omslaan. Een verkoopster in de.winkel zei ook dat positiebroeken altijd extreem lang zijn.

3. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dat zal inderdaad in mijn geval wel erg fijn zijn.

4. Decca1980

Decca1980 Fanatiek lid

22 nov 2011
    1.068
    0
    0
    Ik heb ook lengtemaat 36 en met positiebroeken helemaal geen moeite. Van de H&M heb ik er eentje die zelfs ietsje te lang is...

5. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Thanks, loop dus eigenlijk moeilijk te doen om niks ;)

6. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Ik had juist wel moeite met de lengtematen, de broeken zijn al snel te kort. Ik heb een goede lengte bij Prenatal gekocht en bij Esprit. Mamalicious is voor mij sowieso te kort.

Deel Deze Pagina