Werkster vinden. How??

Discussie in 'De lounge' gestart door MoedervanSafia, 2 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Hoi allemaal,

Eindelijk heb ik mijn man om en ziet hij in dat ik gewoon echt hulp nodig heb in het huishouden.
    Wij hebben beiden een fulltime baan en nu de tweede er is zoek ik een werkster.

Alleen wat is de beste manier om er een te vinden?

Hebben jullie misschien een goede website of tips?? Let me know :)

2. VBJ82

VBJ82 Niet meer actief

Wij hebben het kenbaar gemaakt bij familie, vrienden, bekenden.
    Twee keer zo aan een hulp gekomen.

Vond het ook wel fijn omdat ze zo ook 'bekend' is.

3. Fridadepida

Fridadepida Actief lid

3 jan 2016
    387
    90
    28
    Via via direct bij iemand die ik goed kende vond ik het fijnste maar lukte niet. Dus oproep op Facebook geplaatst voor vrienden of zo iemand wisten. Dat lukte wel. Derde stap zou zijn bericht in Facebook koop/verkoop hoekje van plaats of wijk en anders een oproepje in een krantje.

4. Manque

Manque Niet meer actief

Ik probeerde marktplaats, briefjes bij de supermarkt, Facebook, van alles. Best veel verschillende mensen over de vloer gehad, maar het beviel allemaal niet. De een poetste niks waarbij ze moest bukken, de ander zei 4 van de 5 keer af en veruit de meeste dames willen veel, héél veel kletsen. En ik wil dat dus helemaal niet. En toen vond ik via werksters.nl een hele fijn hulp die hier nu al maanden komt en aan wie ik niks hoef uit te leggen. Je moet via de website wel eerst een betaalde account aanmaken, maar dat heeft dus geloond. Serieuze reacties gehad, enkele mensen op gesprek uitgenodigd en uiteindelijk voor iemand gekozen met wie het supergoed klikt. Dus na een maand meteen de account weer opgezegd. Het heeft eenmalig 10 euro gekost.

5. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik heb zelf net een berichtje op een verkoophoek op FB geplaatst voor een hulp in de huishouding. Had al wat rondgevraagd, maar niemand gevonden. Bord bij de supermarkt hebben ze niet meer hier, dus dan maar zo.

6. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.871
    5.109
    113
    Wij hebben het ook zo gedaan

7. MiaMaria

MiaMaria Niet meer actief

Dit. Zo weet je dat het een betrouwbaar iemand is die goed schoonmaakt.

8. Suzy85

Suzy85 Fanatiek lid

16 apr 2016
    2.366
    2.836
    113
    Informatiebeveiliging
    Provincie Utrecht
    Wij hebben er een via Huiscleaning.nl gevonden en heel tevreden over snelheid waarmee ze iemand voor ons gevonden hadden en de kwaliteit van de schoonmaakster. Ook fijn is dat ze facturering ed regelen.

regenboogworst vindt dit leuk.
  9. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Hier in België gewoon via het interimkantoor. Maar misschien werkt het zo niet in Nederland?

10. Medinilla

Medinilla Actief lid

20 mei 2016
    317
    32
    28
    Ik heb mijn poets adressen via de supermarkt gevonden, ik poets nu al een poos niet meer maar ik zou een briefje ophangen.

11. Boommm

Boommm Niet meer actief

Zo hebben wij het ook gedaan

12. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Bedankt voor alle tips :)

Ik ga alle tips gebruiken ;)

13. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Kreeg van de week een mail van Wij. Aanbieding van Helping. Zij maken bij je schoon wanneer jij wilt etc. Kan t zelf inplannen en betaald van te voren. Geen idee of t wat is. Wil het wel proberen. Woon in een dorp en heb geen zin in "bekende" die hier schoonmaken. En lijkt me makkelijk zo inplannen en betalen.

14. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Als je ergens advertenties gaat plaatsen vragen om een hulp in de huishouding in plaats van een werkster :rolleyes:

Raaf92, siriel en Zusterke vinden dit leuk.
  15. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Ik heb er eentje via via. Een vriendin van een vriendin heeft haar ook als hulp. Ik heb gewoon tegen iedereen gezegd dat ik een hulp zocht. Dan weet je ook hoe iemand werkt.

16. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Zo 18 jaar geleden via een briefje bij de supermarkt
    Zo 10 jaar geleden via MP/Zeelandnet (Zeeuwse MP)
    Zo 5 jaar geleden via FB koopjeshoek.

Soms tref je het meteen, en soms moet je eerder afscheid nemen.

17. 2augustus1992

2augustus1992 Niet meer actief

Maar als je iemand inhuurt bepaal je toch ook zelf wanneer jij wilt, wel in overleg met de hulp. Wat is het verschil dan?

18. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Zeg niet dat er een verschil is maar vind het, denk ik, wel een fijne zakelijke manier om zo een hulp in huis in te plannen. Snel en zonder gedoe.

Ik zou bijvoorbeeld niet een bekende uit t dorp hier willen die schoonmaakt. Voel ik me niet fijn bij.

Vandaar dit mij een fijne manier lijkt :)

19. 2augustus1992

2augustus1992 Niet meer actief

Heb even gekeken maar bij mij komen ze niet eens na het invoeren van postcode.
    Zou ook niemand willen van dichtbij/ dorp ofzo

20. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Ja ik twijfel of ze hier ook komen. T dorp waar ik woon valt onder een gemeente en daar vergissen mensen zich in. Zelfs de verloskundige afgelopen zomer.

Anyway we hebben wel een dorpskrant en 1 supermarkt om iets te plaatsen maar vind dat echt heel dichtbij.
    En om hier te komen moet je zelf vervoer hebben of met t ov. Geen idee of een "zelfstandig" iemand daar zin in heeft.

Deel Deze Pagina