Flesvoeding nr 1 (0-6mnd) geven aan dreumes?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Rietje88, 16 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

De bv loopt goed. Voor de zekerheid hadden we toch een pak nr1. liggen. Kan het kwaad om dit aan mijn zoon van 1,5 jaar te geven? Ik zat eraan te denken om zijn bambix ermee aan te maken. Zonde om anders weg te gooien....

2. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.496
    2.948
    113
    Denk niet dat het kwaad kan. Maar is het pak nog ongeopend? Dan zou ik kijken of iemand met een baby het misschien zou willen overnemen.

3. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Tht nog goed, pak dicht, vaak nog te ruilen!

4. Rietje88

De datum is nog goed. Maar ik heb het wel ruim een jaar geleden gekocht. Dus ik denk dat ze niet meer willen ruilen. Maar de oudste krijgt toch nog pap, en als ik even geen pak (dreumesmelk) hoef te kopen is dat goedkoper dan verkopen. Google heeft op veel een antwoord, maar hier niet op helaas.

5. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Dit is na bv de voeding met de meeste voesingsstoffen dus wordt na bv zeker nog op latere leeftijd hier door de ka aangeraden!!

Dus zeker noet wegdoen en gewoon geven ;)

Dreumesmelk is iets commercieels

6. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Idd gewoon opmaken, niets mis mee. In dreumesmelk zit oa veel meer suiker.. geen toegevoegde waarde iig.

Ik heb nr 2 nog wel gegeven en daarna niet meegegaan. Zl luste geen gewone melk, tot 14mnd pap met nr 2 gegeven. Daarna langzaam zn pap gemengt met gewone melk en dat gaat goed.

7. Rietje88

Aah top! Bedankt voor het advies. Ja meestal krijgt de oudste koemelk. Maar dat is nog wel eens op. Poedermelk is dan handiger met bewaren en als je op vakantie geen koelkast heb enzo. Als er bv over is dan krijgt hij die ook. Van alles wat dus XD

8. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Ik heb het ook geprobeerd, maar mijn oudste (toen al 5 jaar trouwens) bliefde het niet meer. Iets te rare smaak..

9. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.211
    23.287
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Eens met dit. Ben zelfs nog nooit over gegeaan op nr 2, of het moest zijn dat de 1 op was.

Deel Deze Pagina