slaaptrainer/kinderwekker

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by takhen, May 4, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. takhen

takhen Fanatiek lid

Nov 13, 2009
    2,386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    hoi meiden :)

Eva wordt 's morgens vaak al vroeg wakker (lees 6.15) en ik wil een slaaptrainer/kinderwekker voor haar kopen.
    Maarrrrrrrr...ik vind die krengen zo duur! De goedkoopste van Babyzoo is al €29.95! Ik kan ook alleen die van Babyzoo, Kidssleep en Nijntje vinden en die laatste twee zijn alleen maar duurder nog.
    Iemand een tip waar ik een goedkopere kan vinden?
    Of een aanbieding?

groetjes
    Takhen

2. takhen

takhen Fanatiek lid

Nov 13, 2009
    2,386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    niemand? :)

3. murizzz1

murizzz1 Niet meer actief

Quinten werd ook zo vroeg wakker. En ook ik vond/vind die wekkers erg duur.
    Ik gebruik nu een tijdschakelaar op het nachtlampje van QUinten. Om 19.00 gaat het lampje branden en om 7.30 gaat hij weer uit. Heb Quinten heel duidelijk verteld dat hij moet slapen/in bed moet blijven totdat het lampje uit gaat.
    Gaat vanaf dag 1 geweldig goed!!!

4. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

nope.. ze zijn gewoon idioot duur.

wij ehbben dochter geleerd wanneer het half 8 is :)

evt wijzen we nog even aan op de klok hoe de wijzers staan om half 8.. maar dat gaat nu alweer heel lang erg goed eigenlijk

5. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

Dec 30, 2006
    2,296
    28
    48
    Gent
    Hier ook zo eentje gekocht, werkt prima (zoontje weet nu heel goed wanneer hij moet slapen en niet) daarover heb ik dus absoluut geen klagen.
    Maar idd was rond de 30 euro, erg duur maar ja.

6. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

Feb 21, 2012
    2,830
    477
    83
    Female
    Wat een supergoed idee! Hier nog laaaaang niet van toepassing, maar die ga ik zeker onthouden!

7. takhen

takhen Fanatiek lid

Nov 13, 2009
    2,386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    Een supergoed idee maar hier praktisch niet haalbaar helaas. Wij hebben een nachtlampje dat alleen aan gaat als ze er met haar handje voor zwaait. Ze kan namelijk niet slapen als het licht is ;)

8. Druif78

Druif78 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,724
    1
    36
    Ja, idd belachelijk duur! Ik heb gewacht op een aanbieding, rondom kerst betaalde ik bij 1 van de webshops die de babyzoo aanbood, geen verzendkosten. Toen heb ik hem gekocht. Scheelde toch weer 5 euro ;) Moet zeggen dat ie het geld wel dubbel en dwars waard is!!
    Misschien kan je voor een tweedehandse op marktplaats kijken?

9. Arevinol

Arevinol VIP lid

Oct 7, 2007
    7,759
    3
    0
    mama!
    Ik heb bij een digitale wekker de laatste 2 cijfers afgeplakt en een half uur vooruit gezet. Als het '8 uur' (half 8 dus) is, mag ze opstaan. Werkt perfect!
    Maar ze is wel een paar maanden ouder zie ik, dus dan is t misschien nog te moeilijk..

10. YouBri

YouBri Actief lid

Jan 28, 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben die aap, hebben hem voor zijn verjaardag gevraagd en die heeft hem toen dus van oma gekregen:D

Maar voor TS vind ik het idee van de tijdschakelaar en het lampje ook een supergoed idee!

11. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

Jan 19, 2008
    6,317
    216
    63
    Wij hebben de aap gehad, maar die hebben we teruggebracht, hij maakte veel herrie bij het openen van de ogen. Een harde klik en daar werd ze wakker van.

Nu hebben we die van Kidssleep, nog duurder... :( Maar zonder herrie, klikjes en tikjes.

De aap vind ik wel leuker voor oudere kindjes omdat er ook een analoge en digitale klok op zit.

12. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

En andersom... Pas uit bed als het lampje aan gaat?
    (en dan uurtje later automatisch weer uit dus)

13. mol81

mol81 Niet meer actief

Ik heb vanavond een gloednieuwe Nijntje slaapwekker bij ' te koop aangeboden ' gezet. Mocht je interesse hebben dan kun je me PB 'en.

14. takhen

takhen Fanatiek lid

Nov 13, 2009
    2,386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden

is een optie maar in de zomer als het licht is is dat lichtje misschien weer lastig te zien? of is dat mijn fantasie maar lol
    bedankt voor de info in ieder geval allemaal :)

15. takhen

takhen Fanatiek lid

Nov 13, 2009
    2,386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    je hebt een pb-tje ;)

16. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

Oct 5, 2008
    4,473
    1
    38
    Female
    Thuis
    Mijn zoon heeft hem nu een week en is er niet zo van onder de indruk. Hij komt heel trots aan ons laten zien dat het aapje nog slaapt *zucht*. Hier nog totaal geen effect.

17. Saartje26

Saartje26 Actief lid

Aug 19, 2006
    115
    0
    0
    groepsleidster
    Hengelo
    Wij gebruiken een gewone lamp en daar hebben we een tijdschakelaar tussen gezet. Die gaat om 6.30 aan (Geloof me, das voor ons een hele redelijke tijd....) en als de lamp aan gaat mag Lucas uit bed. Heb je ook het probleem niet dat ze niet kunnen slapen omdat het licht is. Daar liepen we ook tegen aan. Lucas weet wanneer de lamp aan gaat mag hij naar beneden.

18. chocolaatje

chocolaatje Niet meer actief

Voor mijn zoontje hebben we ook een tijdklok aangesloten op zijn lamp, dioe dingen kosten niets. Hij mag nu om 6.30 roepen als de lamp aangaat. Gaat prima! We proberen de tijd wel nog wat later te zetten maar dat bouwen we rustig aan op.

Share This Page