onrustig drinken en nr2 speen avent

Discussion in 'Flesvoeding' started by DeeLighT, Oct 28, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

Jan 9, 2007
    8,722
    628
    113
    Mijn dochter is 13,5 week en soms is ze erg onrustig tijdens het drinken. Ze hapt heel gulzig aan en zuigt flink, maar na een paar slokken gaat ze huilen en laat los. Als ik dan de fles opnieuw aanbied (meteen) hapt ze aan alsof ze nooit wat krijgt.
    Zelf heb ik het idee dat ze dan zo'n trek heeft dat het haar niet snel genoeg gaat. Ze doet dit ook als ze moe is. Zou het helpen om op een grotere speen over te stappen?
    Heb een nummer 2 liggen van Avent, maar man heeft het doosje weggegooid en kan dus niet opzoeken vanaf welke leeftijd die ongeveer gebruikt kan worden. Wie weet dit?

Groetjes!

2. Seth

Seth Niet meer actief

Aventspenen vallen veel groter uit...
    dochter is hier 9 maanden en gebruik nog nummer 1 bij drinken... nummer 2 bij melk....

3. Seth

Seth Niet meer actief

Heb je zelf uit de fles gedronken... zitten de gaatjes niet verstopt.... had het een tijdje geleden ook...

nummer 2 is volgens mij vanaf 3 maanden...

4. Maccy

Maccy Bekend lid

Dec 26, 2008
    513
    0
    0
    Nummer 2 is vanaf 1 maand dacht ik, Julian drinkt er al een tijdje uit maar hij krijgt Nutrilon Omneo (dikkere voeding) en de nr. 1 speen raakte daar zo door verstopt.

5. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

Jan 9, 2007
    8,722
    628
    113
    Hey, bedankt voor jullie antwoorden.
    Heb vanmiddag de nr 2 geprobeerd en het ging een stuk beter....
    (aaahhh arm kind, hele tijd gefrustreerd geweest voor niks...)

Was grappig, ze keek heel verbaasd toen ze de eerste slok nam :)

Seth: ik let altijd goed op of er geen klontje voor zit... das zo zielig.
    Met nutrilon had ik dat alleen als de fles niet goed geschud was, maar heb nu kruidvat voeding en schud me suf maar toch vaak klontjes ;)

6. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

Sep 10, 2009
    2,358
    6
    38
    had ik inderdaad ook mijn mannetje werd dan behoorlijk ongeduldig en begon heel hard te huilen na iedere slok.
    Andere speen en het probleem was verholpen dus nu nummer 2 van avent. Super....

Share This Page