Vallen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Maud77, 25 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Hallo dames!
    Fenneke is nu 8 maanden en mevrouw heeft ontdekt hoe ze zich kan optrekken en kan gaan staan.
    Dit doet ze in de box en als ze bij de tafel in de buurt komt enz...
    Maar ze valt natuurlijk ook.
    Soms maakt ze me toch een smak,brullen!
    Als ik haar troost is het ook weer heel snel over maar ik vind het toch een beetje eng.
    Ben bang dat ze een hersenschudding eraan overhoud...
    Ik weet het,het gaat met vallen en opstaan maar hoe deden jullie dit?
    Maakten jullie je ook zo`n zorgen?

2. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    hier ben ik ook wel benieuwd naar, ik lees ffies met je mee naar de antwoorden!

3. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    helaas leren ze veel dingen met vallen en opstaan.... (en nu dus omgekeerd :) ) hoe erg het ook eruit ziet, ik ben bang dat het er bij hoort.
    Wij wilden Sam ook beschermen met het zitten, maar uiteindelijk moet ze het echt zelf leren en dan kan ik er wel elke keer achter zitten, maar daar leert ze niet zo veel van. (In het begin wel hoor maar later niet).
    Denk dat je nu dus vooral veel kusjes moet gaan geven als ze zich pijn doet.

4. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    ik deed het inderdaad met zitten ook ik zat er elke keer achter bang dat ze viel...
    maar op een gegeven moment had ze door dat ik achter haar zat en liet ze zich bewust vallen :confused: vond ze een leuk spelletje

en toen ging ik voor ahaar zitten als ze dan dreigte te vallen konik haarnog opvanngen ook dit bleek erg leuk spel haha

later deed ik hetniet meer ze heeft zich paar keer goed zeer gedaan maar ze blijft nu wel zitten
    je kunt ze niet overal kussentjes neerleggen enz voor het geval dat ze vallen want zoals al gezegd het gaat idd met vallen en opstaan

Deel Deze Pagina