@Elleinad: Das balen meid, ik nog steeds geen menstruatie, (nu 11 dagen overtijd) wel hele tijd met vlagen misselijk en na alles wat ik eet heb ik een vieze nasmaak van in mijn mond.. ik ga denk morgenvroeg nog een testje doen, maar de moed niet opgeven he wie weet heb je volgende week wel een posi test in je handen dat je nu misschien meer HCG in je urine hebt.. Laat je me weten als je ongi bent geworden of toch zwanger! (Hoop natuurlijk het laatste)
ik ben wel eens 3 maanden niet ongesteld geweest.. reden? kan gewoon een keer voor komen. ik wil jullie niet ontmoedigen en hoop dat jullie zwanger zijn! maar het hoeft niet altijd wat te betekenen. succes ...
Bij mijn 1e zwangerschap duurde het 2 weken voordat mn test positief was. Echt belachelijk lang. Wat er wel op duid dat ik mijn volgende zwangerschap maar moet berekenen vanuit het feit dat ik niet ong word....
@kimberleyy:nou alsof t zo wezen moest.. Vanmorgen vroeg ongi geworden.. Ben eigenlijk blij nu weet ik tenminste waar ik aan toe ben we zijn toch nog niet zo heel lang bezig dus hup op naar de volgende ronde!! Laat jij t ook weten als je duidelijkheid hebt?
hier nog steeds gewoon overtijd... geen posi test (twee dagen geleden) een ongi klachten... gewoon frustrerend
@Elleinad: Balen zeg dat je ongi geworden bent, hier nog steeds geen ongi ben nu 13 dagen overtijd.. @Liz0104: Hier ook nog steeds gewoon overtijd hoor, en heb soms nog last van menstruatieklachten maar verder niks.. Hoelang ben jij overtijd? Ik nu 13 dagen!
2dgn overtijd, wel sinds 5dgn soms een beetje bruinverlies, 1x roze en 1x druppel rood verlies gehad. Dit kan ik niet tellen als menstruatie. Vandaag niks meer, ook geen ongi of zwangerschapssymptomen. Vanmorgen nega test.
@kimberly ik ben nu al 17 dagen overtijd nog geen ongi in zicht. Voor de rest van de dames in onzekerheid, succes en ik hoop voor jullie allen snel een positieve test!
Pfff balen hoor meiden!! Ik hoop dat jullie ook snel duidelijkheid hebben alleen dan in de vorm van een posi test natuurlijk even volhouden nog!!
Ha Dames, Ik ben vandaag ook 1 dag overtijd en nog geen menstruatieklachten behalve wat steekjes in mijn darmen. Ik vraag me af of jullie ook je ovulatie hebben gespot met een test en daarom precies weten hoeveel dagen je nu over tijd bent, of dat je heel regelmatig ongesteld bent? Ik ben heel onregelmatig ongesteld, maar heb 16 dagen geleden positieve ovulatietest gehad, dus ik denk ongeveer 15 dagen geleden mijn ovulatie gehad... misschien erg lange lf deze keer, maar erg spannend zeg! Ik had trouwens afgelopen zaterdag negatieve test en ga nu pas zaterdag weer testen als ongesteldheid uitblijft!
gefeliciteerd shirleymommy..; ik ben nu 13 dagen overtijd... (of twaalf de banner geeft het sinds drie dagen niet meer aan)... nog steeds geen ongi in zicht... drie dagen geleden was de test nog steeds negatief... ik ga uit van men cyclus niet van ovulatietesten die doe ik niet... ik heb normaal een regelmatige cyclus, durft al wel is een dag of maximum drie schillen... maar nooit zoals dit... ik begrijp er niks van...
ik zal misschien even mijn situatie uitleggen, ik was nog aan de pil... maar nam ze niet echt regelmatig meer in... (maar dan nog steeds regelmatige cyclus) 18 januari had ik ze paar dagen niet genomen en kreeg ik een soort tussenbloeding heeft nog geen twee dagen geduurd, dus ik zie dat niet als menstruatie maar puur als tussenbloeding... maar nu ben ik toch ong 13 dagen overtijd... dus als ik er wel vn zou uitgaan dat diie 18e januari mijn ongi zou geweest zijn... dan moet ik de 16e beginnen bloeden... mss moet ik mijn banner daar even naar aanpassen, en dan zien we wel..
sorry dames zie dat ik helemaal vergeten was om hier een update te doen nadat ik bij de gyn ben geweest. nou hier komt het IK BEN ZWANGER afgelopen maandag moest ik dus bij de gyn komen. heb gelijk een inwendige echo gekregen, me gyn twijfelde heel erg en dus moest ik weer bloed prikken. dat me gyn tewijfelde zij hij niet, hij zij in eerste instantie: ik zie NOG niets, maar omdat ik dus meerdere testen positief had moest ik wel ff bloed prikken afijn dat gedaan 2 uur later werd ik opgebeld met de mededeling dat ik wel degelijk zwanger ben. wel heel pril (2 a 3 weken) maar zwanger is zwanger de gyn zij ook dat hij bij de inwendige echo twijfelde en naar de positiefe kant nijgde maar mij niet onnodige hoop wou geven en daarom dus die bloed test moest doen. ook zij de gyn dat ik al veel baarmoederslijm had en dat dat een goed teken is kwa vasthouden van de kleine (ja noem het al een kleine ) afijn ik moest gelijk de vk bellen en heb op 28 feb een afspraak bij de vk. de vk zij dat het mogelijk is dat er dan nog weinig te zien is maar dat ze dan meer zou kunnen zien dan nu. en ook zij, zi dat ik met me huidige hcg waarde gewoon zwanger ben. dus ja waarschijnlijk heb ik een zeer late eisprong gehad en gewoon mazzel gehad. nu hopen dat de kleine blijft zitten waar hij/zij zit.
Gefeliciteerd blackrose!! Wat geweldig zeg!! Na al die onduidelijkheid die je had!! En tuurlijk zeg je al kleine t is toch ook jullie kleine haha Geniet er lekker van!
Hallo dames! Ik heb een onregelmatige cyclus, maar op 27 januari had ik een positieve ovutest. In principe zou ik dus al ongi moeten zijn (zit nu 16 dagen na eisprong, berekend 2 dagen na posi ovutest). Ik heb me voorgenomen om morgenochtend een test te doen. Ik heb alleen helemaal nergens last van: geen zwangerschapskwaaltjes of ongesteldheidsongemakken.. Wat denken jullie??