hoelang overtijd posi testen?

Discussion in 'Zwanger worden' started by kiimberleeyy, Feb 7, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. blackrose88

blackrose88 Bekend lid

Dec 16, 2012
    877
    0
    0
    Tanx :)

Ja het wachten vind ik ook verschrikkelijk,
    Ik moet nog precies 2 weken wachten tot ik bij de vk moet komen,
    Wou dat het al zo ver was

2. ewa

ewa Lid

Feb 14, 2013
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heeft het lang geduurd voordat je zwanger was?

3. Majtje

Majtje Actief lid

Jan 28, 2013
    278
    0
    0
    clientbegeleidster op 2 groepen met verstandelijk
    brabantse land
    Ik ben ook al een paar dagen over tijd en een negatieve test al in mijn handen gehad. Ben benieuwd of het nog wat word of dat ik zit te wachten op de rode duiveltjes. Heel vervelend. Ben een slechte wachter. haha

4. blackrose88

blackrose88 Bekend lid

Dec 16, 2012
    877
    0
    0
    3 rondes

De eerste 2 rondes werd ik helaas ongesteld,
    Na de 3de ronde bleef ik negatief testen helaas, kreeg toen ook 2 bloed testen die ook negatief waren, en vervolgens door verwezen naar de gyn om te kijken waarom ik niet ongesteld werd, maar 4 dagen voor ik naar de gyn moest toch nog een thuis test gedaan en die was positief :p
    wel gewoon naar de gyn gegaan, die twijfelde bij het zien van de echo dus moest weer bloed prikken en uit de bloed test kwam dat ik dus zeker wel zwanger ben :)
    Nog wel heel pril maar zwanger is zwanger, volgens me hcg waarden ben ik zo'n week of 2-3 zwanger :)

5. blackrose88

blackrose88 Bekend lid

Dec 16, 2012
    877
    0
    0
    Oja ik was pas na 4 weken overtijd te zijn positief getest dus had waarschijnlijk een late eisprong

6. kiimberleeyy

kiimberleeyy Actief lid

Mar 18, 2011
    230
    1
    18
    Female
    Thuizorg
    Markelo
    @Blackrose88: Gefeliciteerd, hoelang was jij ook alweer overtijd?

ik ben vandaag 16 dagen overtijd en nog steeds geen menstruatie.
    gisteren ben ik bij de HA geweest en vroeg om een bloedtest en ook nog een urine test maar dat wou de HA niet doen, hij heeft mij tabletten voorgeschreven die ik moet innemen zodat mijn menstruatie opgang komt.
    maar ik wil die tabletten niet nemen, want ik hoop natuurlijk nog steeds dat ik toch zwanger ben ook al ben ik 16 dagen overtijd en nog steeds geen positieve testen, heb 5 a 6 dagen geleden voor het laatst getest ik wil niet nog meer testen gaan kopen (zonde van me geld, als ze toch steeds negatief zijn) en telkens die teleurstelling.

7. kiimberleeyy

kiimberleeyy Actief lid

Mar 18, 2011
    230
    1
    18
    Female
    Thuizorg
    Markelo
    #47 kiimberleeyy, Feb 14, 2013
    Last edited: Feb 14, 2013
    @Blackrose88: hihi, ik zet net een berichtje naar jou toe hier op ;), maar mijn vraag erin is al beantwoord je was 4 weken overtijd? ik ben nu 16 dagen overtijd! hoop zo dat ik alsnog zwanger ben he!
    ohja, zou ik misschien met jouw in contact kunnen komen via msn,facebook of mail ofzo:$

8. mevrouw beer

mevrouw beer Actief lid

Aug 27, 2012
    103
    0
    16
    zuid- holland
    Ik ben ook al 16 dagen overtijd heb 3 testen gedaan ( gister de derde test gedaan) en alle drie waren ze hartstikke negatief:( ik hoop dat er nog een positief test komt en voor de andere dames die overtijd zijn natuurlijk ook!

9. kiimberleeyy

kiimberleeyy Actief lid

Mar 18, 2011
    230
    1
    18
    Female
    Thuizorg
    Markelo
    @mevrouwbeer: balen is dat he, als je zo'n tijd overtijd bent en toch steeds negatief test! ik ken het, maar wil nu ook niet gaan testen meer, ik wacht nog ff weekje a 1,5week en dan gaa ik weer een testje wagen! hopelijk is de test bij jouw snel positief! :)

10. blackrose88

blackrose88 Bekend lid

Dec 16, 2012
    877
    0
    0
    @kimberleeyy

Gewoon aandringen bij je ha voor een bloed test en anders als dat echt niet lukt toch zelf testen kopen,

Vraag is bij de vk in je woonplaats of hun gratis testen versterken,
    Ik weet toevallig dat je 1x per maand bij mijn vk een gratis test kan halen,
    misschien doed de jouwe daar ook aan mee

11. kiimberleeyy

kiimberleeyy Actief lid

Mar 18, 2011
    230
    1
    18
    Female
    Thuizorg
    Markelo
    @Blackrose88: Heb ik gedaan maar de HA wil het niet doen :(.
    ik heb een aantal vk in mijn buurt gebeld en die doen geen zwangerschapstesten gratis, ben vandaag 17 dagen overtijd en nog steeds geen menstruatie te bekennen wel heb ik weer sinds gisteren menstruatiekrampen en een steek in mijn onderbuik (rechts) en sinds vandaag maagzuur en ben vooral ook erg moe smiddags moet ik altijd eventjes op de bank me oogjes dicht doen anders houdt ik het niet vol tot sávonds.

12. ewa

ewa Lid

Feb 14, 2013
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

Ik heb vanmorgen een test gedaan.. Nu was er een zeer licht streepje te zien, maar deze was erg smal! Ik weet dat je ook bij een lichte streep zwanger bent, maar het was maar een dun en licht streepje.. Hebben jullie hier ervaring mee? Ik had zelf al gedacht als ik de komende dagen niet ongesteld wordt, doe ik in de loop van de week nog een test..

13. lichtjes

lichtjes Lid

Dec 9, 2012
    25
    0
    1
    NULL
    NULL
    Ik heb er geen ervaring mee, maar inderdaad misschien later van de week weer testen, en hopelijk is hij dan Positief!

Ik ben vandaag 5 dagen overtijd, had 12 feb. op mijn nod, nog een negatieve test. Heb af en toe eens last van steken in mijn onderbuik, mijn darmen rommelen behoorlijk, heb nu de griep te pakken... ietsje gevoelige borsten, maar verder weinig symptomen.... Ga morgen nog eens een testje wagen, maar ben bang dat hij weer negatief is.
    Had op 27 jan. een positief ovulatietest, maar begin daar nu wel aan te twijfelen, of ik hem wel juist gespot heb!

14. kiimberleeyy

kiimberleeyy Actief lid

Mar 18, 2011
    230
    1
    18
    Female
    Thuizorg
    Markelo
    @ewa: voorzichtig gefeliciteerd, hoelang was jij overtijd dan als ik vragen mag?

@lichtjes: daar heb ik geen ervaring mee sorry!

Ik ben inmiddels vandaag 18 dagen overtijd!

15. ewa

ewa Lid

Feb 14, 2013
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kiimberleeyy: 27 januari had ik positieve ovutest. Ik was vorige x al 12 dagen later ongesteld. Nu zit ik al op zo'n 21 dagen na de test, dus ongeveer 19 na eisprong. Ik hoop dat en dun streepje ook als positief telt :D ik moet nog maar even afwachten!

16. kiimberleeyy

kiimberleeyy Actief lid

Mar 18, 2011
    230
    1
    18
    Female
    Thuizorg
    Markelo
    @ewa: dus als ik het goed begrijp testte jij 21 dagen overtijd positief! (althans je had een licht dun streepje) ??

17. ewa

ewa Lid

Feb 14, 2013
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee nog niet 21 dagen overtijd, een dag of 4 denk ik. Maar nu ben ik zonet naar de wc geweest en heb een klein beetje bruin verlies... Toch ongesteld?? :(

18. Sabine1991

Sabine1991 Niet meer actief

Hee Ewa! Heb net je berichtjes gelezen, maar hen je misschien een foto! :)?

Groetjes Maaike

19. ewa

ewa Lid

Feb 14, 2013
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Foto van de test?

20. ewa

ewa Lid

Feb 14, 2013
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tis echt een super dun licht streepje, op de foto niet vast te leggen :( heb nog steeds wat bruin verlies, ik denk dat mn menstruatie eraan zit te komen :(

Share This Page