@ewa: Hoop niet voor je dat het je menstruatie is , heb je nu nog wat bruin verlies dan ? ik ben vandaag 19 dagen overtijd en nog steeds GEEN menstruatie ook geen menstruatieklachten meer of andere kwaaltjes of iets! voel me eigenlijks heelgoed!
Inmiddels rood, niet echt heel veel. Maar ben nooit echt zwaar ongesteld! @kiimberleeyy: heb je al getest?
Hallo iedereen ik maak hetzelfde mee. Momenteel ben ik 3 dagen overtijd. Deze ochtend Negatieve test. Aargh wat is dit frustrerend.. Kan je meer te weten komen met een bloedtest dan met een zwangerschapstest? Of heb ik gewoon te vroeg getest??
Ook ik ben overtijd... Had 15-2 mij nod als ik uit zou gaan van 34 dagen. Heb donderdag voor het laatst getest. Vandaag getemperatuurt: 37.0 graden.. Ik hoop zo dat ik morgen positief test.. Hoop t ook voor jullie!!
@ewa: Balen dat jij ongesteld bent.. ik heb nog niet weer getest, maar ga morgenvroeg eventjes de gyn of vk bellen en gewoon zeggen dat ik een positieve test gehad heb terwijl dat niet zo is (leugentje om best wil). @littleone1: het kan idd zijn dat je te vroeg getest hebt, ik zal als ik jouw was nog 2 a 3 dagen wachten en dan nog een keer testen en anders bij de HA een bloedtest aanvragen zien ze vaker wel meer op, mijn HA wil dat helaas niet doen @lindsey89: hoop dat jij morgen of ergens deze week een positieve test in je handen hebt!, zal voor je duimen!
hier dus ook overtijd. volgens mij ben ik schijnzwanger ofzo want heb wel kwaaltjes alleen 3x een neg test pfff. vanmiddag de ha bellen om 13.30 kijken wat die zegt maar ik ga iig vragen om een bloedtest. @kiimberllleeyyy welke pilletjes had ie voor geschreven dan? ik zou gewoon nog om een bloedtest vragen hoor. moet je gewoon krijgen.
nou de ha van mij doet dus ook niks nog. moet nog 2 weken wachten als het dan nog niet is geweest en geen pos test heb gaan we verder praten hoe of wat. een bloedtest had volgens hem nu nog geen zin. de natuur moet zijn werk doen. het is tenslotte al 2x gelukt grrrrrr.
ik ben nog steeds niet ongesteld... heb geen test meer gaan kopen, gisteren gewoon bloed laten prikken... vanavond mag ik bellen... ik hoop dat ik dan gewoon te horen krijg dat ik zwanger ben... zou niet weten waarom ik anders al 18 dagen overtijd ben...
lees ff mee met jullie hier een beetje hetzeflde ik ben vorig jaar eind nov en eind dec gecurreteerd daarna geen ongi meer negatieve test nu contact gehad met de gyn volgende week dinsdag ff langskomen pff
@liz0104: ik ga zeker voor je duimen meid! maar wat blackrose88 zegt is wel waar denk ik, als je nu belt hebben ze de uitslag vast al wel klaar liggen!
Tot op heden hier ook nog niets te speuren. Vandaag 5 dagen overtijd. Als ik donderdag nog niets heb, laat ik ook donderdag Maar eens bloed trekken,.. Wil wel eens duidelijkheid.. Pff