ik zou denken van niet ... gebeurt allemaal stiekem binnenin. als dat zo was, zou je ook niet meer hoeven te testen ... denk ik. maar mss heb ik het ook wel mis hoor, ik heb geen idee maar ik denk het niet. xxx Swiggy
eisprong kan je wel degelijk voelen! ik heb dat namelijk een paar maanden geleden door mn pil heen gehad! zo een verschrikkelijke pijn aan de rechterkant, een paar dagen.. moest echt pijnstillers nemen. Sommige vrouwen voelen dat! Bevruchting voel je niets van....
ik denk het niet rodean. ik denk dat dat allemaal zo machtig snel en bijna gevoelloos gaat, dat je er niks van kan vernemen. Al denk ik wel dat jeje eisprong zeker weten kan voelen. Als een paar felle, of juist zacht steken in je zijkant van de eierstokken. succes meid! xxx Swiggy
oh maar dat geloof ik wel ik voel eigenlijk altijd mijn eisprong. maar ik was gewoon benieuwd. nou nog 2 weken en dan weten we weer meer bedankt
whahahaha ja ik wou het je wel zeggen,maar ik dacht ik wil je ook niet voor je kop stoten! hihi af en toe kun je dat soms hebben. het is nog vroeg en het begin van de week he. laten we het daar maar op houden! hihi xxx Swiggy
Ik heb mijn innesteling wel gevoeld. (Echter was ik daar op dat moment niet van bewust). Het voelde alsof ik ongesteld moest worden exact 1 week voordat dat normaal moest komen. Dat gevoel was na een paar dagen helemaal weg. Dus ook op de NOD dag. Ik kwam er pas achter dat dat de innesteling was toen een vriendin vertelde dat zij haar innesteling had gevoeld. Ook exact 7 dagen voor de dag en het ook omschreef als enorme menstruatie klachten. Dat was het moment dat ik dacht: "Hmmmm toch maar even testen dan." En ja hoor het was waar.
ik heb namelijk een 3 mnd geleden een miskraam gehad en toen had ik ook een week voor mijn nod vreselijke steken dus vandaar, maar toch moet ik zeggen dat ik wel vaker van steken heb dus tja het lichaam blijft vreemd! maar ja mischien deze week wel weer steken maar dan de goeie ha ha. succes allemaal
Volgens mij heb ik hem ook gevoeld. Ik voelde zo'n 9 maanden na mijn ei een enorme steek in mijn onderbuik. Eentje maar, maar deze was wel heel heftig.. Enkele dagen later: positieve test!
Een innesteling duurt een aantal dagen, je kan er wat buikpijn van hebben. Alleen weet je dit pas na je posi test. In die fase van je cyclus 7 dagen na je ei is er vaak wat buikpijn, er gebeurd toch een hoop. Dus niet elke buikpijn in die periode is innesteling. maar het kan!
Ik heb ook mijn innestelling gevoeld. (achteraf weet ik dat...) Het voelde inderdaad als ongikrampen. Ik weet nog wel dat ik het heel vreemd vond. Een beetje vroeg voor ongikrampen!