Ik baal behoorlijk. Heb net in een opwelling een ovulatietest gedaan. 2 maanden terug was de klap zo groot toen ik niet ongesteld was maar de zwangerschapstest negatief bleek. Daarom dacht ik: als ik voor mn NOD een keer een ovulatietest doe, en die is (n beetje) positief is dat misschien al een goed voorteken.. Maar nu heb ik hem net (moet nog 8 dagen wachten op mn ongesteldheid) al gedaan en hij geeft niet eens de suggestie van een streepje, 0,0 Dus zal ik wel niet zwanger zijn toch?
Niet veel meiden testen met een ovutest positief hoor als ze zwanger zijn?? Snap ook eerlijk gezegd niet waarom je überhaupt een ovutest heb gedaan. Een zwangerschapstest 8 dagen voor NOD zal niet eens een 2e streepje geven, je moet toch nog even wachten tot je 4 dagen ofzo voor je nod zit en dan met een zwangerschapstest, testen.
een ovulatietest dien je te gebruiken als ovulatietest. Deze is niet bedoeld om zwangerschappen aan te tonen. En zeker geen week na de bevruchting. Sommige vrouwen testen positief met een ovulatietest als ze zwanger zijn, maar heel veel vrouwen niet. Dit zegt dus helemaal niets...
oef, dat geeft dan toch weer hoop! Ik hoorde van een vriendin dat ze het aan de ovulatietest vrijwel meteen kon zien toen ze zwanger was, die bleef bij haar positief. Ik wilde die test ook niet doen, was vanmiddag een beetje in n opwelling.. Bedankt voor jullie reacties!
Een week na een mogelijke bevruchting is het sowieso nog niet mogelijk om te testen. Niet met een ovutest en ook niet met een zwangerschapstest. Dus het kan echt nog beide kanten op! Hopelijk over een weekje een mooie positieve zwangerschapstest
Ik zou vanaf 10 dpo pas gaan testen. Daarnaast test niet iedereen positief met een ovulatietest als ze zwange zijn Het zegt dus niks
Met de soort test testen, die daarvoor bedoeld is! Anders is er totaal geen enkele conclusie aan te verbinden. Succes!
Ik testte 4 dagen voor NOD ook negatief met een ovulatietest en echt spierwit. En op dezelfde dag wel een positieve zwangerschapstest dus het zegt niks hoor