he melisa! bedankt voor je antwoord. inderdaad, elke kans pakken die je krijgt! kom maar op met die eerste ronde dus! ik zie dat je 9 dagen over tijd bent? spannend?!
Spannend, maar ook vervelend haha. Heb al 2 testen gedaan, en beiden negatief. Ik had langer door moeten gaan met de ovu-testen, had ik geweten waar ik aan toe ben. Dus een tip: blijf testen tot je 2 streepjes hebt. Ook al duurt dat plots langer dan de maanden er voor. Ik vind de testen dus vooral makkelijk om in te kunnen schatten wanneer je kunt klussen en ongesteld word. Succes met proberen, en hopelijk is het snel raak!
hee melisa, 2 keer nega test maar wel 9 dagen overtijd? oei! wat zou dat betekenen? ik hoop heeeeeeeel erg dat je zwanger bent! jij zegt, doortesten tot je 2 streepjes hebt.. ik heb alleen clearblue die geeft een smiley als je ovu hebt. ik heb eigenlijk het idee dat een test met streepjes beter is omdat je dan meer inzicht hebt in de opbouw naar de ovu, of zie ik dat verkeerd? ik heb in elk geval 2 doosjes met clearblue; dus ik ga gewoon 10 dagen testen! mijn nod zou, op basis van de eerste cyclus na het stoppen met de pil, 33 dagen, op 20 maart zijn. vanaf 29 feb ga ik testen, dan moet er in die 10 dagen toch een eitje springen of niet! moeilijke materie voor een beginner.... maar wel leuk!
Volgens mij klopt je berekening wel. Maar is je cyclus altijd zo lang? Bij de sensitest moet je 2 duidelijke streepjes krijgen, net als bij een zwangerschqapstest zeg maar. Maar een licht streepje zegt niets. Want die heb ik bijna altijd wel. En volgens de beschrijving is er dan geen eisprong. Met clear blue heb je denk ik meer zekerheid. Kan niet duidelijker lijkt me. Succes met klussen, als beginner haha (oh ja, ben nog steeds niet ongesteld)
ik heb ze 6 rondes gebruikt maar de ene keer vond ik wel een ei en de andere keer niet..... en nu ben ik zwanger en in de maand had ik al een ei ghad voor ik positief teste.... grtjes
ha melisa, spannend nog steeds niet ongi! maar ook nog steeds niet zwanger volgens test? wat ben je dan wél ik weet niet of mijn cylcus altijd zo lang is; ik ben begin januari gestopt met de pil, werd ongi, en 33 dagen later weer. maar ik hou nu rekening met een kortere cyclus dus ik ga 10 dagen lang testen/klussen, vanaf de 27e ongeveer als ik het goed heb uitgerekend! uit jullie reacties merk ik wel dat de ovutest dus inderdaad veel duidelijkheid geeft.. ik ben benieuwd of mijn clearblue me ook een gaat geven binnen nu en 2 weken... inderdaad raar nog als beginneling voor je 1e ronde, maar oh zo enthousiast en blij en spannend! wens jullie veel succes! liefs!
Ja zo'n eerste ronde is spannend. Vond ik ook. Maar ook nu (mijn derde ronde). Nog steeds niet ongi. Morgen ga ik weer testen. Heb vreselijk zere borsten, maar dat kan natuurlijk ook komen omdat ik toch ongi ga worden? Ben benieuwd of er snel een glimlach komt op die test van je haha. Dan kun je weer aan het klussen!
hi! nog steeds niet ongi EN geen posi test? ben benieuwd hoor! ik ga vanaf vandaag testen op ovu. beetje te vroeg maar misschien is mijn 2e cyclus wel korter.. had ik zo gedacht (gehoopt)