Mijn zoontje van 1 slaapt al een week of 3 erg onrustig. Hij huilt regelmatig snachts en je kan dan goed zien dat hij pijn heeft. Zit veel met de handen in de mond. ontlasting is soms erg zuur. Hij heeft nu 7 tanden en het is al 1,5 maand geleden dat de laatste tand door is gekomen. Als ik hem savonds PCM geeft slaapt hij veel beter. Maar hoe lang kan ik hiermee doorgaan? En is het normaal dat er zo'n lange tijd tussen de tanden zit?
Hier zijn nummer vijf en zes al ruim een maand onderweg... Zou niet elke nacht paracetamol geven. Wellicht ook nog even langs de huisarts, oortjes checken?
Gebruik je behalve paracetamol ook nog iets anders tegen tandjespijn, bijvoorbeeld Gengigel, chamodent of Dentinox?
Ja ik gebruik alles voor de tandjes. Oortjes zijn regelmatig gecheckt ivm al twee maanden last van verkoudheid en longontsteking gehad.
Van verkoudheid alleen kunnen ze ook slecht slapen. Ik geef sowieso niet zo snel paracetamol, maar ik zou het echt niet dagen achter elkaar geven! Pas als ze echt pijn hebben en niet kunnen slapen daardoor. Anders even overleggen met de ha?
Ik ben daar zelf vrij makkelijk in. Als ik zeker weet dat het pijn is ga ik het mezelf en mijn zoon niet moeilijker maken, hup raketje erin. En als dat meerdere dagen achtereen is, dan is dat zo. Ik zou het geen weken achtereen geven, maar een klein weekje ofzo wel.