Ik ben 5 weken geleden Bevallen van mijn dodochtertje, daarna heb ik zn 2,5 gevloeid daarna was het helemaal over Nu ben ik vandaag begonnen met helderrood (vers dus) bloedverlies ik heb ook lichte menstruatiekrampjes. Maar nu vraag ik mij dus af of het mogelijk is om zo snel na de bevalling weer ongesteld te zijn. Vooral omdat ik pcos heb en dus een erg onregelmatige cyclus.
Ik kreeg bij 4.6 weken ook opeens hevige menstruatiekrampen. Ook heb ik 2dagen bloedverlies gehad. Het voelde wel degelijk als ongesteld zijn bij mij. Het is extreem snel, maar het kan dus wel. Het bloeden van de bevalling was op dat moment al zeker een week gestopt en ik kolf fulltime. Bv is dus inderdaad geen goede vorm van anticonceptie zoals wel vaker wordt gezegd Edit: ik ben ook nog nooit regelmatig geweest.
Het kan wel, de verloskundige vroeg bij de nacontrole na 6 weken ook of ik alweer ongesteld was geweest. Dat was niet zo maar had dus wel al gekund.
Bedankt voor jullie reacties,het is idd ongesteldheid heb ondertussen ook gevoelige borsten en de typische ongesteldheids kwaaltjes.