Hallo, Ik gebruik ovulatietesten omdat mijn cyclus niet echt regelmatig is. Nou heb ik vorig weekend 4 dagen achter elkaar positief getest... Dat is meestal toch maar 2 dagen? Weten jullie hoe dat kan, 4 dagen positief testen, wil dat iets zeggen?! Voor een zwangerschapstest is het nog te vroeg, dus ik wacht nog even, maar was toch benieuwd naar die vier dagen... En mijn man was die dagen heel moe en wat ziekig, heeft dat invloed op het zaad?! Het was trouwens zaterdag 18-12 tm dinsdag 21-12, wanneer kan ik dan op z'n vroegst testen?! Alvast bedankt! Groetjes Mjanne
hoi meestal is zo'n tets 2 dagen positief. Hoe het kan dat deze langer positief is weet ik n iet, misschien een heel gevoelige test. Bij jouw (langere) cyclus zou ik pas testen zo'n 35 dagen na je edlm, ervan uitgaand dat die cyclus van 49 dagen een uitzondering was. Mirjam
edlm is eerste dag laatste menstruatie neem ik aan... die was 4 november, dus daar zijn we allang overheen... ga morgen testen.. ben benieuwd... toch bedankt!