Hoe lang blijft een ovu test eigenlijk positief?! Heb nu al 4 dagen achter elkaar een positieve ovulatietest... Mijn temperatuur is ook nog niet echt veel omhoog gegaan,maar moet dat altijd dan bij een eisprong?
tempen is betrouwbaarder dan ovutesten gebruiken. waarschijnlijk heb je te gevoelige ovutesten,welke gebruik je
Tempverhoging met 0.2 kan al duiden op eisprong. Deze kan per dag nog altijd stijgen. Hoeveel verhoging heb je? Ook moet je meestal uitgaan van de meest positieve ovutest die je hebt gehad. Als ze daarna lichter worden, moet je ze als negatief beschouwen. Ik heb ook na mijn knalpositieve test nog een aantal dagen een net positieve testje, maar mn ei heb ik gevoeld en mn temp is ook gestegen sindsdien
Zal even de temp lijst van de afgelopen 7 dagen neerzetten: 3 okt) 21: 36,5 4 okt) 22: 36,5 5 okt) 23: 36,7 6 okt) 24: 36,2 7 okt) 25: 36,5 8 okt) 26: 36,6 9 okt) 27: 36,6
Jawel hoor. Zaadcellen blijven max 4 dagen in leven. En een eicel blijft tot 12 uur na de ovulatie in leven. Dus jullie zitten wel goed hoor nou maar duimen op een positieve zwqngerschapstest