Beste mede leden, Hier heb ik even een vraagje... Ik heb t gevoel zwanger te zijn maar durf nog niet naar de kruidvat te rennen voor een test! Mijn laaste menstruatie was 5 februarie Mijn eisprong voel ik altijd en die was op de 20 ste Ik ben voor t laast op 21 februarie intiem geweest met mij partner Ik heb een cyclus van 28 dagen Nou heb ik op 1 maart kram gehad in mijn onderbuik met bloedverlies wat op de zelfde dag stopte ... Ik dacht eerder mijn menstruatie te krijgen maar ik denk zelf dat het innestelingbloeding kan zijn?? Is t mogelijk dat ik zwanger ben? Ik heb last van hoofdpijn en af en toe lage rupijn wat ik anders normaal nooit heb Groetjes little rose
Jup gaan met die banaan maar goed houd in je achterhoofd dat er niets zo misleidends is als het vrouwenlichaam Succes!
Als je eisprong de 20ste was en je bent pas een dag later intiem geweest maakt dat de kansen wel kleiner ben ik bang... Maar ja, je weet natuurlijk nooit precies wanneer het eitje vrijkomt. Het is in ieder geval zo dat als het vrij komt, het maar een aantal uur vruchtbaar is, ik meen tot 15 uur gemiddeld. Dus als je binnen dat tijdsbestek intiem bent geweest en je gevoel voor eisprong klopte inderdaad, dan zou het zomaar kunnen! Ik hoop het voor je! Groetjes Patricia
Ze is voor het laatst intiem geweest op 21 feb, dus we weten niet of ze daarvoor ook intiem is geweest. Als je NOD is geweest en je bent niet ongesteld, zou je kunnen testen.