Hoelang positieve ovulatietest na eisprong?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Theeleutje, 16 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Tot hoelang na de (vermoedelijke ;)) eisprong kunnen je ovulatie testjes positief blijven?

Ik had gisteren ontzettend positieve ovulatietesten, en afgelopen nacht denk ik mijn ei sprong gevoeld te hebben. Ik had steken links net boven mijn lies, en toen die steken minder werden voelde ik een soort van 'golfbeweging' door dat hele gebiedje gaan....
    Maar mijn ovulatietesten blijven vandaag hardstikke positief. Het testlijntje lijkt iets minder te knallen ten opzichte van de testen van gister, maar dat kan waarschijnlijk ook komen door dat mijn urine misschien minder geconcentreerd was?

Kunnen die testen zo lang positief blijven? Of heb ik dus niet mijn eisprong gevoeld vannacht?!

2. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik denk bij bij 1 dag.

3. margreet78

margreet78 Bekend lid

14 mrt 2008
    882
    0
    0
    Ik heb de afgelopen 2 rondes ovutesten gebruikt en beide keren ook getempt. Vorige keer had ik 4 dagen achtereen een positest, deze keer 3 dagen. Ook echt knalpositief, geen twijfel mogelijk!
    Dmv het tempen kan je (achteraf) met zekerheid je eisprong bepalen. Vorige keer heb ik op de 2e dag dat ik posi testte m'n ei gehad, afgelopen keer vermoedelijk in de nacht van 1 naar 2. Ik heb dus ook last van een soort na-ijl effect. Maarrr... aangezien je ei tot 24u in leven kan blijven, zou ik het vanavond toch nog maar even gezellig maken als ik jou was!

4. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Oke! Goed om te weten dat ovu testen nog even positief kunnen blijven! Ik weet voor 99% zeker dat ik de eisprong gevoeld heb vannacht, maar ergens ging ik toch ff twijfelen door die testen.....

Die gezelligheid komt wel goed! ;):D

Deel Deze Pagina