Meiden... help... Ik heb vandaag weer twee testen gedaan omdat ik zo onzeker was, en nu zijn de testen ineens erg licht! Ik heb wel met CB getest, en de anderen met Kv... maar ze zijn echt mega licht... terwijl ze nu toch echt donkerder zouden moeten zijn toch?... Ben echt benauwd voor een mk... Iemand hier ervaring mee? Dank jullie wel voor alle reacties!
Ik heb nog heel erg positief getest 2 dagen na mijn miskraam (was 9 weken zwanger) en toen had ik het kindje al verloren. Hoeft dus niks te zeggen misschien heb je veel gedronken? En niet met ochtend urine getest? Vervelend he die onzekerheid!
zover ik weet en mijn arts tegen mij zegt is dat je hormoonspiegel wat schommelt. Ik snap zo ie zo niet waarom je weer gaat testen als je al een positieve test hebt, hierdoor krijg je idd alleen meer onzekerheid.
Dank jullie wel voor de reacties! Ik ben gewoon erg onzeker, bij ons gaat het allemaal niet vanzelf, en ben ontzettend bang dat het mis gaat. Heb al heel wat testen versleten, maar moet er idd gewoon vertrouwen in hebben, en mocht het mis gaan dan kan ik er toch niets meer aan doen... Idd gewoon afwachten....
Heb je voorheen steeds met de kv getest? Dan was het verstandiger geweest als je nu dus weer met de kv had getest. Want die van kv (2 voor 5,-?) hebben weinig hormoon nodig en die van CB volgens mij meer. Vandaar het verschil. Ik had dat met de testen van MvM, die sloeg ook licht uit terwijl ik sochtends een mega duidelijke streep had van de KV. Gewoon niet meer testen en vertrouwen hebben in je lichaam.
Marooz, De kleur van de testen zegt niks over het wel of niet goed gaan van een zwangerschap. Ik had echte knaltesten, en toch was het niet goed bleek op de echo. Dus gewoon niet meer testen en proberen vertrouwen te hebben in je lijf en in je beeb!
Helaas heb ik vandaag toch een miskraam gehad... Die testen hebben toch wat voorspelt... in mijn geval dan...
Balen lieverd... Herken het, ik had hetzelfde . En begrijp je testdrang en zoeken naar zekerheid heel goed, helemaal door de MMM. Heel makkelijk gezegd dat je niet moet testen en het liefst wil je het ook niet... Maar die onzekerheid is er niet voor niets: je instinct zei kennelijk al dat het niet goed zat en dan zoek je zekerheid... Dikke knuff meisie! Hopelijk ben je gauw weer zwanger, ze zeggen dat die kans iets groter is na een MK (ik zit op het wachtbankje na 1 ronde rust en 1 ronde niet gelukte IUI... dus ik ben benieuwd !) Sterkte!
balen meis, had gehoopt dat het gewoon je hormoonschommeling is. Hier ook in de MMM maar echte testdrang na 2 positieve testen niet meer hoor
Dank jullie wel voor jullie lieve reacties! Ik denk ook dat ik het aangevoeld heb, want met mijn zoontje (ook via IUI) was ik lang niet zo onzeker, toen wist ik vanaf dag 1, dit zit goed, niet meer testen, en nu bleef ik maar testen! HElaas heb ik zondag nog een bloeding in mijn buikholte gekregen waarvoor ik opgenomen ben, en toen ik die echo zag waar die baarmoeder me leeg aanstaarde deed het me toch wel pijn... echt zo van... echt leeg... Maar jullie weten hoe het is... nogmaals dank jullie voor de lieve woorden, de steun heb je toch veel aan, en dreamwish geniet ervan meid! Juulzon, hopen dat je snel zwanger mag zijn meid.