Miskraam

Discussion in 'Miskraam' started by sandra, Jul 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sandra

sandra Fanatiek lid

Even mijn hele verhaal hoor, ik heb met 6 weken echt een minimaal beetje bloedverlies gehad. Met 6 weken en 1 dag een echo gehad, daar zat wel een vruchtje van goede grote maar geen kloppend hartje. Op zich was dat nog niet zo raar.
    Doordat wij daarna op vakantie gingen voor drie weken kon ik geen vervolg echo meer krijgen.

Nu tijdens mijn vakantie afgelopen maandag ben ik weer gaan vloeien, en dat wordt steeds erger, nu ongeveer zoveel als een ongesteldheid, er zitten nog geen stolsels bij wel allemaal rare draadjes. Ik heb helemaal geen buikkrampen, wel pijn in mijn rug, endat heb ik normaal nooit.
    Vandaag contact gehad met de VK, en die zegt dat ik een miskraam aan het krijgen ben. Nu krijg ik maandag een echo om te kijken of mijn baarmoeder goed schoon is.

Nou ben ik eigenlijk een beetje onzeker hoe het allemaal gaat lopen, ga je echt een vruchtje in zijn geheel verliezen (wat me heel eng lijkt) of kan het zijn dat je het vruchtje in stukjes verliest?
    Ik weet wel dat elke miskraam anders is, maar toch.

2. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

Jan 12, 2010
    3,872
    0
    0
    hallo meis ik heb ook rond 5 weken een miskraam gehad ik had steeds slierten slijm bloed en stukjes een hele flinke ongesteldheid en ik was er flink beroerd bij maar heb wel gewoon gewerkt omdat ik dan afleiding had.

na bijna een week gebloed te hebben wist ik al dat ik een miskraam had gehad want de testen gaven ook geen zwanger meer aan.
    wij gingen alleen nog maar voor de echo om te kijken ofdat het schoon was en we weer verder konden en mochten proberen.

bij mij valt het dus best wel mee maar dat is bij iedereen weer anders sommige verliezen het in 1 keer ik wens je heel veel sterkte met dit verlies meis denk om jezelf

3. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

Aug 4, 2008
    1,789
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb 2 miskramen gehad en bij beide ben ik duidelijk het vruchtje verloren. Bij beide zwangerschappen was het vruchtje ongeveer 5,5 á 6 weken oud.
    Succes meis...

4. sandra

sandra Fanatiek lid

Vanmiddag ben ik alles verloren, na hele erge rugpijn en buikkrampen, wist niet dat er zoveel bloed bij komt kijken.
    Vind het erg heftig allemaal, maar ben wel blij dat mijn lichaam het zelf heeft opgelost

5. paradijsvogel

Aug 4, 2008
    1,789
    0
    0
    Noord-Holland
    Jeetje meis.... *knuffel* Ik vond het ook beide keren ook fijn dat mijn lichaam het zelf oploste. Heel veel sterkte! Doe rustig aan en denk aan jezelf.... En die rugpijn en buikkrampen zijn een soort weeën, en ja, die doen pijn. (na 2 miskramen en een bevalling heb ik enigzins ervaring ;))

6. Danjay

Danjay Fanatiek lid

Dec 3, 2009
    1,407
    1
    0
    smurfenland
    heel veel sterkte...

7. marooz

marooz Fanatiek lid

Jun 3, 2008
    1,444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    sterkte meid... het is en blijft een verdrietig iets...dikke knuff

8. Alita

Alita Niet meer actief

dikke knuffel en idd wel weer fijn dat je lichaam het zelf heeft gedaan...
    sterkte!!

9. sandra

sandra Fanatiek lid

Hier mijn laatste update, wil dit even opschrijven.
    Ik kwam gisteren voor de echo, maar omdat ik nog teveel bloed verloor kon die niet doorgaan.
    Gistermiddag kreeg ik weer heel veel krampen, en verloor weer iets, omdat ik donderdag niet goed gekeken had, maar iets in mij zei dat ik nu wel moest kijken, en tja daar lag het vruchtje, die zat toch bij mij, en het was heel erg groot, zeker 9 weken. Ik had de gedachte dat het hartje nooit was gaan kloppen, maar dat is dus niet waar. Na gisteren ben ik echt heel erg verdrietig, werd helemaal niet lekker en gelukkig is mijn man naar huis gekomen.

Heb op hyves een gedichtje voor ons vlindertje gezet, niet zelf verzonnen want daar ben ik niet zo goed in, maar wel hoe ik het voel.

Nooit voldragen

Zijn rupsjes geen beestjes
    wanneer ze niet tot vlinders mogen ontpoppen?
    En zijn roosjes geen bloemen meer
    wanneer ze blijven in de knoppen?

Is een herfstblad geen blad meer
    wanneer het valt van de boom?
    En is liefde niet oprecht
    wanneer het niet kan worden getoond?

Is het ijs er nooit geweest
    Alleen omdat het smelt?
    En is een mooi verhaal niet mooi meer
    wanneer het nooit kan worden verteld?

is een kaars geen kaars meer
    wanneer het lichtje is gedoofd?
    En is een leugen geen leugen
    alleen omdat je er in hebt geloofd?

Vragen die niet zijn gesteld
    zijn dat dan geen vragen?
    En mijn kind.....is dat geen kind
    Alleen omdat ik het niet mocht voldragen?

Tien weken bij me gedragen, ik zal je nooit vergeten lief vlindertje

ik heb een pandora armband met twee kindjes, ik ga kijken voor een vlindertje die symbool staat voor mijn vlindertje, die altijd mijn derde wonder zal blijven. en hoop het zo een beetje een plek te kunnen geven.

10. Wupje

Wupje VIP lid

Jan 24, 2008
    6,406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Jee meid wat ontzettend verdrietig :(
    Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd.
    Een heel mooi gedichtje en zeker een fijn idee om ook voor dit vlindertje een herinnering aan je armband te maken.

11. Alita

Alita Niet meer actief

mooi meid heel veel sterkte!!:(

12. paradijsvogel

Aug 4, 2008
    1,789
    0
    0
    Noord-Holland
    Mooi gedichtje he? Deze heeft bij ons heel lang op de koelkast gehangen. Dat was voor mij een soort troost....
    Succes meis...

13. sandra

sandra Fanatiek lid

@ Wupje, hoe gaat het nu met jou.
    Voor jou ook heel veel sterkte ;)

14. marooz

marooz Fanatiek lid

Jun 3, 2008
    1,444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Jeetje... tranen met tuiten... dank je wel voor dit gedichtje, ik heb mezelf de hele tijd wijsgemaakt dat het me niets doet,... maar dat doet het wel... de gedachten aan wat het had kunnen zijn...

15. sandra

sandra Fanatiek lid

Ook bij mij sinds gisteren pas tranen, terwijl ik het al een week wist,
    Het is niet niks wat we hebben meegemaakt.
    Heel veel sterkte!

Share This Page