Hallo, Ik kan op internet niet veel vinden over mijn vraag, namelijk of teunisbloemolie wel of niet gebruikt mag worden tijdens de zwangerschap en zwanger worden. Ik lees wel dat veel bedrijven het afraden (bijsluiter). Maar waarom? Vandaar dat ik mijn vraag heb gesteld aan een betrouwbaar en bekend supplementen bedrijf, of het veilig gebruikt mag worden tijdens zwanger worden en zwangerschap. Dit is hun antwoord: Ik begrijp dat hierover verwarring bestaat. Er zijn inderdaad bedrijven die het afraden. Wij zien op basis van de beschikbare literatuur geen reden om teunisbloemolie af te raden tijdens de zwangerschap. Ik zou dit graag willen geloven, omdat ik teunisbloemolie dagelijks gebruik om mijn eczeem onder controle te houden. Ik slik elke dag 1 x 1000 mg teunisbloemolie. Dit doe ik al meer dan 5 jaar. Mijn vraag aan jullie: Wie gebruikt teunisbloemolie, hoeveel gebruiken jullie, gebruiken jullie het tijdens de gehele zwangerschap, hebben jullie een miskraam gehad na het gebruik hiervan of ging het juist goed? Ik heb helaas het pech gehad dat ik een missed abortion heb gehad in de 8e week. De reden hiervan kom ik waarschijnlijk nooit te weten. Liefs motherlove76
hoi hoi, ik ben ook met teunisbloemolie begonnen. ik ben maar 3 weken bezig. volgens natuurwinkel en mijn natuurarts kan het geen kwaad. ik ben ook erg benieuwd naar de reacties. Ik heb in augustus ook miskraam gehad met 9+5. ik hoop dat het nu weer raak is.
Dit is de 2e ronde dat ik teunisbloemolie gebruik. De eerste ronde helaas niet kunnen klussen rond m'n ei. Dus ik ben ook wel benieuwd wat jullie ervaringen zijn
Hoi! Hier teunisbloemolie gebruikt tot eisprong ivm onregelmatige cyclus helaas al 2x mk. Nu hiermee gestopt. Hopen dat deze ronde raak is en den plakbeeb.
Teunisbloem en tarwekiemolie ter bevordering van zijn ONZIN. Het gaat erom dat je genoeg gezonde vetten binnenkrijgt en genoeg vitamines en mineralen. Krijg je dat genoeg, heb je niks aan die capsules. Kom je het tekort, zal het wel wat helpen, maar voedingsstoffen kun je beter uit voedsel halen dan uit capsules.
Het is zeker belangrijk om gezonde vetten binnen te krijgen via de voeding. Maar in dit geval gaat het er om de specifieke functies die teunisbloemolie heeft m.b.t. baarmoederslijmvlies/zwanger worden/zwangerschap/PMS of in mijn geval om het eczeem onder controle te houden. Mijn lichaam kan bepaalde vetten niet omzetten. Vandaar dat ik de olie moet gebruiken. Deze bevat de omgezette vorm.
huh tarwekiemolie is toch juist voor een betere baarmoederslijmvlies? En teunisbloem bevorderd de groei van de follikels toch en dus een betere cyclus?