Wat wen slechte film is dit! Ik was alleen naar de gyn voor het consult nav de MA gegaan. Ik wist al dat ik voor een curettage zou kiezen. Bij de echo schrok de gyn vervolgens. Het bleek een bbz te zijn in mijn goede eileider. Ik moest direct blijven en 3 uur later ben ik geopereerd. Helaas konden ze mijn goede eileider niet sparen. De 'slechte' eileider links vond de gyn er niet zo slecht uitzien om hem te verwijderen. Maar het woord IVF is inmiddels meerdere keren gevallen. Ik lig nu in het ziekenhuis op de kraamafdeling, hoe wrang! En ik moet toegeven dat ik best last heb van mijn buik. Zijn er meiden die dit herkennen? Groeten
Och meid toch wel een klein drama lees ik.....pffff heel veel sterkte hoop dat je snel opknapt en al het nare kan verwerken. Knuffel
Jeetje eliz, hoe hebben ze dat nou bij de vk kunnen missen? Wat vreselijk en helemaal dat de gyn je eileider niet heeft kunnen sparen. Dat zoiets moois zo vreselijk af kan lopen. Heel erg veel sterkte meid! Dikke knuffel
Ohhh meid wat verschrikkelijk!! Heb er even geen woorden voor maar wil je heel veel sterkte toewensen!!
Alsof het nog niet erg genoeg was wat je voor je kiezen hebt gehad. Dit er ook nog eens bij. Veel sterkte Eliz.
jeetje ik schrik ervan..... Hoeveel moet je nog meemaken?! Heel veel sterkte en wat cru om op de kraamafdeling te liggen nu
Oh wat verschrikkelijk voor je, alsof de ellende nog niet groot genoeg was. heel veel sterkte!! Gelukkig bestaat de mogelijkheid tot IVF nog, maar daar zal je momenteel geen troost uit halen natuurlijk
Heel veel sterkte. Vorig jaar februari ben ik zelf geopereerd aan een bbz. Hield een slechte eileider over. In april gesprek gehad met de fa, toen werd er dus ook direct gesproken over IVF. We hebben het tot september zelf geprobeerd maar helaas. In september zijn we met IVF gestart en de eerste tp helaas niet geslaagd maar nu ben ik zwanger van onze cryo. Meis geef het niet op, het kan nog steeds, op de natuurlijke manier en anders via IVF. Nogmaals heel veel sterkte en huil het er goed uit, geeft het samen een goed plekje.
Bedankt lieve meiden! Doet me goed!! @jane1981: moest direct aan jouw verhaal denken en heb het vannacht nog opgezocht. Vanochtend hebben we iets positiever nieuws over mijn linker eileider gehoord maar voor nu laat ik het even tot het gesprek met de gyn eind februari. Eerst herstellen en samen bijkomen met mijn liefste die ook wel erg veel voor zijn kiezen krijgt! Voor jou een heerlijke zwangerschap gewenst!!
Oh Eliz, wat een naar bericht. Ik wil je heel veel sterkte wensen! Ik snap niet dat artsen vrouwen in deze situatie op de kraamafdeling laten liggen. Dat was bij mijn collega ook.
Jeetje, wat heb je een pech zeg. Je hebt helemaal gelijk, eerst goed aan jezelf denken, herstellen, jezelf lekker (laten) vertroetelen en dan weer met volle moed vooruit. Sterkte!
He bah, veel sterkte lieverd. En wat ongelooflijk hard dat ze je op de kraamafdeling hebben geplaatst. Hoe lang moet je nog in zh blijven?
Eliz, Wat naar! Ik hoop dat je snel en goed hersteld. Ik vind het naar dat je zoveel moet meemaken. Houd geloof meid! Liefs